Perşembe, Ocak 19, 2017
Yakma çiçek nasıl yapılır, nerelerde kullanılır?

2

Screen Shot 2015-10-12 at 11.26.13

Yakma çiçeklere hepimiz bayılıyoruz değil mi? Organze tüllerden rahatça yapabileceğimiz bu güzelim çiçeklerle nereleri süslese bilemiyor insan. Birazcık yol gösterelim istedik.

Öncelikle, bu şahane çiçeklerin nasıl yapıldığını kolayca öğrenebileceğiniz bir kısa videomuz var. Onu bir seyredin, sonra kendinizi tutamayacaksınız zaten. İşte videomuz bu. Bir videomuz daha var konu ile ilgili, onu da kaçırmayın; yakma çiçekler ile çerçeve nasıl süslenir, burada izliyoruz.

Yakma çiçekler ile başka kumaş çiçeklerin bir araya getirildiği bu gelin buketi bir harika, sizce de öyle değil mi?

yakma-ciceklerden-gelin-buketi

Yakma çiçekler ile keçe çantaları ve cüzdanları süslemek o kadar iyi bir fikir ki!

yakma-cicek-ile-kece-cuzdan-ve-canta-susleme

Yakma çiçekli saç bantları da şahane oluyor, hele böyle anneli kızlı olanlara biter insan.

yakma-cicekli-anne-kiz-sac-bantlari

Yakma çiçeklerle sabun süslemek mi? Evet, çok güzel fikir. Birazcık dantel, azıcık gupür, kurdele, yakma çiçek… En sıradan sabun bile çok kıymetli bir hediyeye, dekoratif eşyaya dönüşüveriyor.

yakma-ciceklerle-sabun-susleme

Yakma çiçeklerle beyleri şıklaştırmak da mümkün. Takım elbiseler için çok şık erkek yaka süsü yapılınca bakın ne harika durmuş.

yakma-cicekli-erkek-yaka-susu

Böyle güzelim renklerde organze tüller bulursanız kaçırmayın, yapıverirsiniz, bir kenarda dururlar. Bir kasenin içine koyup ortamı güzelleştirivermek bile bir fikir, değil mi?

pembe-yakma-cicekler

Tabii ki yakma çiçekler ile kolye de tasarlamak mümkün. Bu koyu mavi renkte yakma çiçekler kurdelenin üzerine dizilmiş ve şık bir kolyeye dönüşüvermişler.

yakma-cicekli-yaka-kolye-modelleri

Yakma çiçekler ile başka yapma çiçekleri, boncukları, kurdeleleri zevkli bir şekilde bir araya getirip şahane bir kapı süsüne sahip olmak işten bile değil.

yakma-ve yapma-cicekli-kapi-susu

Kıpkırmızı yakma çiçekler ile yine dekoratif bir süsleme yapılmış. Başka dekoratif eşyalarla yakma çiçekleri bir araya getirip etkileyici sonuçlar elde edebiliriz. Burada kırmızı cam narlar eşlik etmiş yakma çiçeklere.

kirmizi-yakma-cicekler-ile-dekoratif susleme

Yakma çiçeklerden fular yapmak peki? E çok güzel olmuş; kırmızı ve mor tonlarında yakma çiçekler fulara çok yakışmışlar.

kirmizi-mor-yakma-ciceklerden-fular

Yakma çiçeklerle avize bile süslüyoruz ve onu çok beğeniyoruz.

yakma-cicekli-suslu-beyaz-avize

Örgü bir aksesuarın üzerine de yakma çiçekler çok yakışır. Bakın bu renkli triko boyunlukta yakma güller ne güzel durmuş.

yakma-guller-ile-suslu-triko-boyunluk

Bu mavi yakma çiçekler ile bezeli kalp yastığa ne demeli peki? Sade bir koltuğun üzerinde düşünsenize bu yastığı, ne kadar hoş durur.

mavi-yakma-cicekler-ile-suslu-kalp-yastik

Saç bandı demiştik ama bir de siyah yakma çiçek ile ne kadar farklı güzel oluyor göstermek istedik.

siyah-yakma-cicek-ile-sac-bandi

yakma çiçekle kırlent süslemek de çok iyi fikirmiş, baksanıza.

turuncu-pembe-yakma-cicekli-koltuk-kirlenti

Yakma çiçekler ile sizin de bir şeyler çıkarasınız varsa ortaya, işte tam zamanı. Bu örnekler zihin açıcı olmuştur dileriz.

2 YORUMLAR

  1. Süper bir yayın olmuş bu :) Renk renk zarif yakma çiçekler kaplayacak 10marifet ekranınıı üç vakte kadar, haberiniz olsun :))