10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

-

soft-renklerde-kumas-ciceklerden-retro-sac-bandi

Sevgili MAKASIN DANSI, eski bir 10marifet üyesi olmasının yanı sıra, Instagram hesabında da çok aktif bir marifetli. Kendisi ile başlayan bir serimiz olacak: 10marifetli Instagram konukları. İşlerinin hepsini buraya aktaramayan ama 10marifet.org’da da yer almak isteyen herkes bu seriye katılmak için bizimle iletişim kurabilir.

Evet, MAKASIN DANSI’nın en sevdiği işlerden biri kumaş çiçekler, güller yapmak. Bu güzelim çiçeklerle ilgili o kadar zihnini açmış ki, onlarla yapmadığı dekoratif süsleme yok. Kumaş çiçeklerle süslü taçlar, saç bantları, kapı süsleri, masa süslemeleri, daha neler neler. Bu çiçekler kendi başlarına da birer hediye olarak özel günlerde dağıtılabilir, nikah şekeri olabilir, kına hediyelikleri arasındaki yerini alabilir, bileklik veya kemer süslemesi olarak kullanılabilir; aklınıza ne gelirse uyum sağlayabilirler. Genellikle pastel, pudra renklerde kullandığı çiçeklerini dantellerle, boncuklarla, parlak taşlarla süslüyor sevgili MAKASIN DANSI. Bakmaya doyum olmaz bu güzelliklerin arasında biraz gezelim.

Şöyle bir tanesine yakından bakalım önce. Birazcık dantelle süslenmiş bu pembe kumaş gül tel başına bile ne kadar hoş değil mi? Tepsi üstündeki sunumundan hareketle hemen diyebiliriz ki, bu çiçeklerle nişan, söz tepsileri de çok güzel bir biçimde süslenir.

pembe-suslu-dekoratif-kumas-gul

Kumaş güller ve kozalaklarla süslediği çok hoş ve doğal görünümlü duvar ve kapı süsleri hazırlıyor marifetli arkadaşımız. Eflatun, kırık beyaz, pembe çiçekler yan yana ne kadar da güzel duruyorlar.

kumas-gullerle-suslu-duvar-susu-ve panolar

Mor ve eflatun renklerdeki kumaş güller bir araya gelmiş, bir parça şerit dantelle bağlanmış. Çiçeklerin sapları dallardan oluşuyor. Ayakta durabilen ya da kenara dayatılabilen nefis bir dekorasyon objesi. Ve tabii ki bu çiçeklerle harika gelin buketleri de yapılabilir.

kumas-gullerden-zarif-buket

Yine kumaş çiçekler, yapraklar ve kozalaklarla oluşturulmuş nefis bir duvar/kapı süsü modeli.

kumas-guller-ile-suslu-el-yapimi-kapi-susu

Bu kumaş çiçekler tek başlarına birer süsleme aracı olmaya yetiyor. Mesela sade bir şapka görüldüğü gibi bu kumaş gülle süslendiğinde nasıl başka bir havaya girmiş gördünüz mü? Broş da yapılabilir ve kıyafetler şenlendirilebilir. Şallar, şapkalar da bu kumaş çiçeklerle süslenebilir.

kumas-gul-suslemeli-sapka-modeli

Pembe bir kumaş gül ve azıcık dantelle tasarlanan bu pano nefis olmuş. Panoda ahşap boyama becerilerini de konuşturmuş marifetli üyemiz. Panonun çerçevesinde eskitme yapılmış ve nostaljik hava böylelikle daha da katlanmış.

kumas-gul-ile-suslu-el-yapimi-pano

Kumaş çiçekler ve incilerle süslenmiş 3 kapı süsü daha. Ne kadar güzeller değil mi? Renk seçimleri çok karakteristik.

kumas-cicekli-cember-kapi-susleri

Daha canlı renkler seçilerek oluşturulmuş bir kumaş çiçek düzenlemesi ile odaları süsleyecek dekoratif bir aranjman yapılmış bu çalışmada da.

kumas-ciceklerle-zarif-masa-cicegi-modeli

Bu kapı süsünde kumaş güllere minik yapma çiçekler, inci boncuklar, midyeler, kozalaklar ve danteller eşlik etmiş. Çok zarif.

kumas-ciceklerle-suslu-kapi-celengi

Birkaç sade kumaş çiçekle süslenen oval kutu çok zarif bir dekoratif objeye dönüşmüş. İçinde inci kolyeler hayal ettik biz birden.

kumas-ciceklerle-oval-kutu-susleme-calismasi

Rengarenk kumaş çiçekler ile süslenmiş bir taç, saçlara zarif bir bahar esintisi kondurmuş. Ne kadar yakışmış sahibine değil mi?

kumas-ciceklerden-zarif-sac-bandi

Eflatun kumaş çiçek çok sade ve zarif. Tek başına kristal bir şişeyi süslemek için kullanılmış. Azıcık da parlak boncuğun yardımıyla harika bir sonuç çıkmış ortaya.

kumas-cicekle-sise-susleme

Kumaş çiçekler geçidi gözlerimizi kamaştırdı. Tek başlarına bile çok güzeller, böyle hepsi bir arada süslenmip püslenip sahiplerine kavuşmak üzere kutularına girmişler, bir arada ne güzel görünüyorlar.

hediyelik-renk-renk-kumas-cicekler

Peki, bu kadar çok kumaş çiçek dedikten sonra bir sürprize ne dersiniz? Sevgili MAKASIN DANSI bize bu güzelim çiçeklerin yapılışını göstermişti. Öğrenmek ister misiniz?

VİDEO: KUMAŞ ÇİÇEKLER, GÜLLER NASIL YAPILIR?

hediyelik-el-yapimi-kumas-cicekler

Peki bu kumaş çiçeklerden irice birkaç tane yapıp sade bir aynayı zarifçe süslemek harika bir fikir olmamış mı? Bu ayna süsleme çalışmasını biz çok sevdik.

kumas-cicekle-ayna-susleme

Kumaş çiçekler, biraz dantel ve süslü bir taş ile kavanozlar itinayla süslenir! Mükemmel görünmüyor mu? Biz zaten marifetli arkadaşımızın kavanoz süslemedeki doğal becerisini biliriz. Birlikte görelim isterseniz:

VİDEO: ZARİF VE BASİT KAVANOZ SÜSLEME NASIL YAPILIR?

kumas-cicek-ve-dantelle-kavanoz-susleme

Bu nostaljik görünümlü, mavi zemin üzerine pastel renklerde gülle dekupajlanmış ahhğap pano ne kadar da güzel ve zarif olmuş.

vintage-gorunumlu-ahsap-boyama-ve-dekupaj-cicekli-zarif-duvar-panosu

Bu siyah neyaz ahşap boyama dekoratif masa süsü kedilere ne demeli? Boyunlar da taşlarla, dantellerle süslü.

siyah-beyaz-ahsap-boyama-dekoratif-kedi-susler

Mutfak panosu olarak kara tahta boyamalı panolar çok kullanılıyor. Bu model nefis olmuş; pembeye boyanmış çerçevesi, minik çiçekli saksı süslemeleri, pembe kurdelesi ve minik süs kesesi ile bir mutfağa ne kadar feminen ve zarif bir hava kattı kim bilir.

pembe-cerceveli-cicekli-kara-tahta-boyamali-mutfak-panosu

Dekupajlı ve eskitme uygulanmış ayakkabı kutusu süsleme çalışmaları da hayranlık uyandırıcı cinsten değil mi sizce de?

dekupajli-dekoratif-ayakkabi-kutusu-boyama-modelleri

ahsap-kesim-isimlikli-erkek-bebek-kapi-susu

Bu ahşap harfli isimli masa süsü yanındaki ahşap kuşlarla daha bir şirin olmuş.

ahsap-isimli-zarif-pano-ve-ahsap-boyama-masa-susu-kuslar

Yonca şeklinde kesilmiş, eskitme uygulanarak boyanmış, dekupajlanmış, doğal iple süslenmiş masa süsleri de ayrı bir güzel.

ahsap-boyama-yınca-seklinde-dekoratif-masa-susleri

ahsap-boyama-retro-gorunumlu-duvar-panosu-modelleri

Bu isimli ahşap boyama masa süsleri bir başka güzel… Bir başka örnek de bu feminen dokunuşlu çalışma olmuş. Beyaz, yeşil ve pembe boyanmış, eskitme uygulanmış. Sonuç harika.

ahsap-boyama-kesim-harf-zarif-masa-susu-isimlik

Son olarak da yine eskitmeli, beyaz, stencil desen ile süslenmiş, dantelle ayrı bir havaya kavuşmuş bu yazılı ahşap masa süsünü gösterelim istedik.

ahsap-boyama-eskitme-home-yazili-el-yapimi-masa-susu

Nasıl, hepsi ayrı güzel değil mi? Bakması bile zevk. Ellerine sağlık dediğimiz sevgili marifetli arkadaşımızın Instagram hesabını takipte kalın: MAKASIN DANSI

5 yorum gelmiş

  1. shane

    @Rosamary; değil mi… Üstelik videolarımıza da konuk olduğu için ayrı bir hoş oldu paylaşım.

Bir Cevap Yazın

Çatlatmalı ahşap takı kutusu

| | 0 Yorum

Penguen ailesi dekupajlı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap pano

| | 0 Yorum

Video: edding’le ahşap kase nasıl boyanır?

| | 86 Yorum

Video: edding’le ahşap pano nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Sprey boyalarla ayna çerçevesi renklendirme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum