edding ile ahşap pano boyama

-

edding kalemleri ile ahşap pano süsleyesimiz geldi. Boyayacak gönlümüze göre ahşap ararken, oldukça ucuzcu bir dükkanda bir kağıt tutucu ile karşılaştık. Tek başına çok anlamlı değildi ama renklendirip edding kalemleri ile dekore edince ne hale gelebileceğini hayal edebildik. Çünkü 10marifetlilik bunu gerektirir :) O zaman bakalım malzemelerimiz neymiş, onları nasıl kullanmışız ve düz sunta ahşap kağıt tutucu, cici bir pano haline nasıl dönüşmüş.

Ahşap boyama pano yapımı

Malzemelerimiz, çok sevgili edding 750-751 kalemlerimiz ve edding 1455-1255’lerimiz. Neden, çünkü bunlar ahşap dahil olmak üzere pek çok yüzeye kusursuz yazma-çizme imkanı veriyorlar. Bahsettiğimiz gibi bir sunta ahşap kağıt tutucu ve üstünü önceden boyamak için de akrilik ahşap boyası ve enli bir fırça.

Önce, standart renkteki suntayı iki kat olmak üzere akrilik boya ile boyadık. Açık pembe bir rengimiz vardı, yazı yazmaya uygun hafiflikte ve tatlı bir renk olduğu için onu kullandık. Fırçayı hep bir yöne sürecek şekilde yüzeyi bir kat boyayın. Biraz bekleyin, kurusun. Ondan sonra ikinci katı atın. Detay kısımları ve kenarları da ince fırça ile geçtik. Siz de öyle yapabilirsiniz. Altına bir kağıt koymayı unutmayın.

Bu fasıl bittikten sonra sıra eğlenceli kısma geliyor. Biz, edding’in sitesindeki şablonlardan Home Sweet Home (Evim Güzel Evim) yazılı modeli seçtik ve onu uyguladık. Siz de indirmek isterseniz:

edding Home Sweet Home şablon

Sıra geliyor bu şablonu sunta yüzeyin üzerine aktarmaya. Bunun için de kopya kağıdı kullandık. Kağıdı kıstıracak yer olması da epey iyi oldu şu durumda. Vaziyet şöyle ilerledi:

Gördüğünüz gibi, kurşun kalemle üzerinden geçince şabşon güzelce yüzeyin üzerine aktarılmış oldu. O zaman sıra kalemle üzerinden geçmeye geldi. Bunu da siyah ve lacivert kalemlerle yaptık. Ama gözümüz doymadığı için iki uca da doğaçlama birer dekoratif desen konduruverdik. Öncesinde şöyleydi:

Desenden sonra böyle oldu:

Nasıl ama? Siz de beğendiniz mi? Biz severek kullanıyoruz.İsterseniz vernik de atılır ama bu şekilde, yıkanmadan kullanılacak objeler için biz vernik çok sevmiyoruz. O yüzden bu haliyle de güzel.

Tavsiye ederiz!

Bir Cevap Yazın

Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

| | 0 Yorum

Boyama ve basit dekupaj ile kutu süsleme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama simitçi sehpa ve gazetelik

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

| | 5 Yorum

Çeyiz sandığı boyama

| | 0 Yorum

Deniz temalı aynalı ahşap tablo yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama takı dolabı

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye dekupaj, çatlatma ve stencil

| | 0 Yorum