Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

-

ahsap-boyama-kirmizi-tepsiye-gullu-dekupaj-yapimi
Merhabalar, Akrilik boya ile ahşap tepsi boyayarak üzerine nasıl dekupaj yapılır onu göreceğiz bu çalışmada.
Malzemeler
Ham ahşap tepsi, akrilik boya, rulo fırça, sprey parlak vernik, dekupaj deseni, dekupaj tutkalı ve düz fırça.
Ahşap tepsimizin tozunu ıslak mendil/nemli bez ile alıp kurumaya bırakıyoruz. Rulo fırça ile en az 2 kat boyuyoruz. Rengine ve boya markasına göre değişiklik gösteriyor. Açık renklerde artıyor kat sayısı.
Temiz bir görünüm elde edene kadar kat aralarında kuruttuktan sonra son katı kurutuyoruz ve istediğimiz deseni makas yardımı ile kesiyoruz. Hazır dekupaj kağıtları kullanabilirsiniz, ben internetten beğendiğim resmin çıktısını kullandım.
Dekupaj kağıdının ters yüzüne fırça yardımı ile içerden dışarıya doğru dekupaj tutkalını sürüyoruz. Acele etmelisiniz bu esnada. Tepsinin üzerine ayarladığınız noktasına yapıştırıyoruz. Düzeltmemiz gerekirse düzeltmeleri yapıyoruz.
1-2 katta resmin üzerine dekupaj tutkalı sürüyoruz. Kuruduktan sonra sprey vernik ile 3-4 kat vernikliyoruz. Marka ve kaliteye göre arttırabilirsiniz.
Tepsimiz hazırrr! Güzel günlerde sağlıkla kullanmak dileğiyle…

ahsap-boyama-kirmizi-tepsiye-gullu-dekupaj-yapimi-1

Spring

Bir Cevap Yazın