Bir ATATÜRK portresi de benden

-

Bu resim bana mail olarak gelmişti, ben çok beğendim. Kime ait olduğu hakkında malesef bir bilgim yok. Arşivimde sakladıklarımdandır. Cumhuriyetimizle ilgili kelimeler yazılarak oluşturulmuş bu Atatürk portresi. Güzel.

16 yorum gelmiş

  1. sevi59

    çok güzel bir resim daha öncede bir yerde görmüştüm şimdi hatırlamıyorum, bir şey öğrenebilirmiyim resimleri nasıl ekliyorsunuz ben epey uğraştım yapamadım mıııı yoksa benmi beceriksizim baktım baktımm uğraştım yapamadım yardımcı olursan sevinirim, teşekkür ederim.

  2. sevi59;yorum yazdığımız yerde imaj ekle kısmını göreceksiniz. onu tıklıyorsunuz. sonra bilgisayarımdan ekleyi tıklayıp, istediğiniz görseli ekliyorsunuz.kolay gelsin.

  3. 1gece

    Dün rüyamda Atam’ızı gördüm. Nerden geldiyse, düşünmemiştim yakında ama. Çok sıkıntılı bir rüyaydı. Çok mutsuz ve üzgündü. Onun iyi hissetmesi için çok uğraştım ama pek başaramadım. Bu arada o kadar heybetli biriydi ki sanki gerçekten yanındaydım.

  4. boncuk hanim

    Çok muhteşem bi çalışma olmuş.Bence bilgisayar efekti kullanılarak yapılmış olabilir. Bu arada 1gece, sen söyleyince farkettim ki ben şimdiye kadar Atatürk’ü hiç rüyamda görmedim.Ama çok isterdim, en azından rüyada da olsa görebilmeyi…

  5. embir

    Ahhhh ATAM, bazen durup düşünüyorum keşke keşke geri gelse aramıza diyorum ama sonra daha çok üzülüyorum onun onca emek harcadığı vatanın bu hale gelmesi yok diyorum gelmesin görmesin bu halimizi maalesef bunda hepimizin suçu var :((

  6. nrhnmrl

    haklısın embir az ya da çok hepimizin suçu var :=)Biz atalarımızla yaptıkları için gurur yuyduk ama gelecek nesiller bizimle hiç gurur duymayacaklar.Peşimizden allah razı olsun sözü gelmeyecek :=(

  7. embir

    nrhnmrl diyor ki;haklısın embir az ya da çok hepimizin suçu var :=)

    sanırım :=( böyle yapmak istedin değil mi?

Bir Cevap Yazın