16 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    çok mu beğenicez?? el insaf yahu..gönderdiğiniz linkteki yapım şemasından hiçbişey anlamadığım gibi ….kötü işte kötüü…kibarlığımdan olsa gerek daha fazla şey sööleyemiycem..ben bööle bi kolyeyi nerde takıyım yav? düğünde olmaz sünnette olmaz ..sokağa çıkarken öölesine takayım desem hiç olmaz..sevgili editör bu çalışmayı nası onaylayıp koymuş anlamadım..daha önce verilen bi çalışmada bu siteyi ziyaret etmiştim ben..ispanyol sitesidir kendisi..dali nin ülkesi..endülüs zamanları..büyük sömürgeci devletlerden..ispanya…bunalrın ekmeği meşhurdur hatta..daha doğrusu ekemk diye bişiyin bilinmediği zamanlarda adamın biri bişey yapıyo ki adını “pandispanya” olarak biliriz biz..pand:ekmek ispanya::ispanya..yaaa olmazki ama yaaa..sefayı eleştircekken gene nerelere geldi mevzuu..evet sefa kardeş yol yakınken vazgeç bu işten sen..zaten “hatırla sevgili” başladı yapacak çok daha bi şey var şu an bu çalışmaya yorum yapmakla vakit kaybetmiyim iyisi mi….selamlar sayglar..

  2. kolsen

  3. sefa97

    sen takma zaten, kanımca; dekoltenizde müsat değildir, o şemayı anlamamak için de,saatoniki olmak gerekir. sayın editörüme teşekkür ederim yayınladığı için; zevkli nsanın hali başka oluyor. kolsen kardeş nasıl o kadar da kötü değil demek, bal gibi de güzel ya nasıl beğenmezsin, sen bu sitede yaynlanan çerçeveyi görmedin herhalde. allah allah ya… kondor arkadaş teşekkürle desteğin için.

  4. TGT

    tek sey demek isderim yazmaya gerek yok gerekli cevap sefa kardes tarafından tam olarak verilmiştir ama sunu sormadan da edeniyecem bu kolye için nasıl bir dekolde gereklidir yaaaa

  5. shane

  6. sefa97

    topu yakaladım sevgili sahne;ben hala meraktayım, saat12 nin dekoltesi nasıl diye:)9 ay kadar olmuş bu yazıyı yollayalı… s12, taaaaaaaaa o zamanlardan takmış bana…hala değişen bi şey yok….hıh! çok da umrumdaydı………..!tırsık, saat12, ne olacak:)teşekkürler, shane:)

  7. sefa97

  8. sefa97

    ya.. top hala ben de kaldı unuttum.. hay allah!bende saat12 ye paslıyorum…tabii poposunu kaldırıpta tutabilirse:)

  9. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Kayı yaka şöyle omuzları ve sırtı hafiften açık bir fasi ile hoş olur ve bence elmocumda böyle bir dekolte ile karşılayacak bizi :)

  10. saatoniki

    sefa hanımteyze pasladım demiş ama sanırım fitbol konusunda biraz beceriksiz olsa gerek ..artık attığı top nereye gittiyse :)

  11. kondor

    kıllı olmayacak,( örgü dantel buluzde ki bayanın dekoltesi gibi olacak).

    ay koptum zaten tam işten çıkacakken zart diye mesai çıktı offf ya güldüm iyi geldi

Bir Cevap Yazın

Etamin kolye modelleri – altinigne

| | 1 Yorum

Etamin kolye nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: halleyconcept

| | 0 Yorum

Etamin kalp işlemeli kolye yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kanaviçe işlemeli kolye nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kanaviçe işlemeli kolye yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kalp ve balıklı kolye

| | 0 Yorum

Makara kolye yapımı

| | 0 Yorum

Püskülerden kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal ve incili kolye yapımı

| | 2 Yorum

İnci kolye yapımı

| | 0 Yorum

En basit kolye nasıl yapılır?

| | 2 Yorum