Salı, Aralık 6, 2016
örelim takalım..takıştıralım

örelim takalım..takıştıralım

8
çiçek kolye
çiçek kolye

Görülmemiş fikirler değil elbette ama hem yapımı anlaşılır biçimde yazılmış, hem türkçe (ne güzel ki) …hemde bana çok şirin geldiler. Tamda kahverengi hakim kolyeye ihtiyaçım olduğu bi zamanda …uygulayacağım inşallah olarıda sizle paylaşmayı düşünüyorum. İlgilenmek isteyenlere

8 YORUMLAR

  1. vay be..totise bak yapmış takmış bile..pratik insan vesselam…ama editör shane ve diğer arkadaşlar tarafından bana yapılan baskı totise de yapılsın …onun da bi çalışmasını görelim…hele tgt nickli arkadaş hep atıp tutuyo ama ondan bi ses yok..gerçi biraz rahatsızdı tgt kardeş bu ara..totisten açıklama beklerken tgt ye acil şifalar diliyorum..kondor un arz ettiği bu çalışmaya gelince…görüntü olarak çok şahane çalışmalar..takan kişiye apayrı bir bahar havası katacağı kesin..ancak ben hala sıcakta bu örme şeyler takılır mı diye düşünüyorum..insanı isilik etmez mi ..yapıp takan arkadaşlardan bu konuda bi yorum olsa da rahatlasak..sevgiler..

  2. MERSERİZE İPTEN YAPILIRSA İSLİK FİLAN ETMEZ. AYRICA ÇOK HAKLISINIZ GAYET GÜZEL AMA BEYAZ PAPATYALARIN ORTASINA SARI TOHUM YAPILSAYDI ÇOK DAHA BİR GÜZEL OLURDU DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

  3. benim bu aralar bir rahatsızlığım yok saatoniki kardes benim kronik rahatsızlıgım var direk rahatsızım yani.konu beni aşar ama her zaman ki gibi güzel olmus kondor kardes gonderir de guzel olmamaz mı derim ben sefa kardesde burdaymıs ona selam vermeden gecemiyecem artık sana üzülmüyorum daha cok üzülecek baska bir arkadas buldum anlasıldıgı gibi saatoniki kardese cooooook üzülmek değim

  4. amaaaaaaaaaa…………….bence “üzülme, üzülünecek duruma düşersin”pardon; selamını almayı uttum. ve aleykümselam.

  5. İsilik edeceğini sanmıyorum:)ama sefa97 ye katılıyorum papatyalar çok boş olmuş, ortasına sarı bir boncuk yakışırmış..