Pazartesi, Aralık 5, 2016
Bu İğnelikler Harika

50 YORUMLAR

  1. Sevgili Embir bu son yorumum.10 marifetin en güzel yönü sizler ,gönlü güzel arkadaşlarım oldunuz.Son bir aydır gönderdiğim 12 adet yazının sudan bahanelerle kabul edilmemesi,garip eleştiriler yapılması,editör olarak bildiğim Shane postaneden yazdığımda Shane’in yazı kabul etmiyor olması nedeniyle ayrılma kararı aldım .İsteğimi bildirdim.Saat 12 gibiydi yazdığımda hala cevap gelecek.Anladınki iptali ben yapmalıyım ama iyi oldubende sizlere veda etme olasılığı buldum.Sevgili Embir seninle blogtan görüşürüz zaten,Nalan,Semyıl,Esinsel onlarda kadim dostlarım benim.Tüm bunların dışında,Sesiber,Neduk,Pelos,Fiamma,Nagice ve adını hatırlayamadığm arkadaşlarıma bir başka platformda yada özel hayatta buluşmak üzere diyorum.Sevgiler

  2. Sevgili Embirciğim,iğneliklere sonra yorum yazacağım, lutfen kırılma:)Sevgili Nazesenciğim, sadece iletişim sorunu yaşadığınızı düşünerek aldığın kararı son derece yanlış ve üzücü buluyorum. Ben aranıza sonradan katılan arkadaşlarınızdan biriyim, lakin bir anda, iletişim bile başlamadan çekip gitmek yerine kalıp konuşma yolları aramanın daha doğru olduğunu düşünüyorum.Öncelikle şundan emin olmalısın hangimizin yazısı geri dönmüyor ki:)) geri dönen yazıların altında bu dönüşün ve altındaki notun kişiye yönelik bir durum olmadığı yazıyor ki bu da şahsi olarak kırgınlık yapmamamız gerektiğini üstüne basarak ifade ediyor. Burası güzel bir platform ve karşılıklı konuşularak ben Shane ile de eğer bir problem yaşandıysa aşılacağına inanıyorum, her kızan giderse olmaz, bazen çıkıp gidemeyeceğimiz yerlerde olur hayatta karşımıza çıkan…Lutfen bir kez daha herkes şunu dikkate alsın: İnsanların birbirini yanlış anlamaları için en az 9 olasılık vardır. Düşündüğünüz,söylemek istediğiniz,söylediğinizi sandığınız,söylediğiniz,karşıdakinin düşündüğü,duymak istediği,duyduğu,anlamak istediği ve anladığı…

  3. Fiamma bir yandan çıkmak için uğraşıyor arada da bakıyorum 12 yazı azmı Fiamma ? Üstelik yeni üyede değilim ben 2007 de üye oldum.

  4. Ya dur bir dakika gitme ben yeniyim ama herkes yogunluktan şikayetci şimdi sesinin 10 marifetçi yazısına gittim oraya gel biraz:)))

  5. Nazesen kırgınlığını anlayabiliyorum. 12 gerçekten çok.. geçen ay kendi yaptığım bir işin 1hafta yayınlanmasını bekledim fakat yayınlanmadı ki üstüne basa basa kendimin olduğunu belirttiğim halde.. editörlerin çok da iyi çalışmadığını düşünüyorum, yeterince iyi okumuyorlar sanırım yazıları. Geçenlerde linksiz bir yazı gördüm nasıl yayınlanmış şaşırdım mesela,haksızlıklar diz boyu…Senin kırgınlığına gerçekten hak veriyorum. Ama bunu çıkarak değil de üzerinde durarak, sesimizi duyurmaya çalışarak düzeltmeye çalışalım diye düşünüyorum..

  6. nazesen lütfen bir kere daha düşün 12 yazı az bir rakam değil ama hepimizin geri dönen yazıları var, lütfen biraz daha sabır.. bu şekilde gitmen beni ve bir çok kişiyi eminim üzecekletir.. aramızda kal:)

  7. ben de yenilerdenim ve sizleri çok sevdim. yazılarım döndükçe hatalarım olduğunu hatta yeniyim diye kasıt olduğunu ben de düşündüm. Arkadaşların da dediği gibi aynı yazı arka arkaya çıkıyor ama orjinal şeyler geri dönebiliyor. belki seninki şansızlıktır. beklemeni isterim bende

  8. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum.Duygulandım inanın.Evet Neduk linksiz yazılar ve örneğin aynı şeyler kaç kez üstüste yayınlanıyor farkında değiller.Ama düzeltmeye de imkan vermiyorlar.Hepinizi sevgiler arkadaşlar ben en iyisi yatıp sakinleşeyim.İyi geceler.

  9. İyi geceler sevgili nazesen:))) yat uyu, yarın görüşürüz bence de en iyisi bu ,rahmetli Üzeyir Garih’in bir sözü var”Öfke soğuk yenmesi gereken bir yemektir” diye seninki hoş ofke bile değil sadece alınma ya neyse arkadaşım.Belli ki yanlış anlama olmuş ,Sevgili Shane su gunlerde oyle guzel bi şeyle mesgul ki eminim haberi bile yoktur senin bu kırgınlığından ve duyunca o da üzülür:))Ve sevgili embir, harika bunlar lakin buradaki keçecilerinki daha güzel ne yalan söyleyeyim. Ama o zımpara tozu fikri ilginç geldi bana da böyle bir toz var mı ki??mıknatıs tozu diye birsey duymuştum o iğneleride batırmasanda tutar aynı zamanda:))) sevgi ve dostlukla kalın

  10. Nazesenin durumuna çok üzüldüm. şu an yorum yapmak istemiyorum.Ancak Famma1’cim senin de çok iyi niyetle yazdığını farkındayım. ve de çok güzel yorumlar yapmışsın.ama güzel arkadaşım. burası amatör bir site değil. Shanehanımında mazereti ” bebeği ile meşguliyeti ” olmamalı.kendiside bunu mazeret olarak kabul etmez zaten.sonundao da bir profosyenel , bir yönetici.tabiiki de uğraşları fazladır (hemde ne kadar çok yorulduğunu tahmin ediyorum ve sonuna kadar da hak veriyorum çalışan annelerin tüm sorunlarını şu an yaşadığımuhakkak)ama bu dönemde görevlerinin bir kısmını delege ettiği yardımcıları vardır. mail kutusu kapalı olabilir ama bir başkasorumluya yönlenmelidir.yoksa shane hanım yok diye işler yürümeyecek mi?

  11. Artık üzülme Nazesen’in durumuna sevgili Şemyılcığım,bizleri kırmayacak ve gitmeyecek kalacaktır :)Yürür ve herşey düzelerek yürür inancındayım, ama herkes çekip gidince asıl o zaman çözümsüzlük olur, yürümesi için burada olmalısınız hele ki eskiler kılavuzluk etmeli yenilere:)bugün sana yarın bana diye boş yere dememişler, ben pozitif düşünmek istiyorum, kasıt yoktur buna da canı gönülden inanıyorum.sevgi ve dostlukla kal

  12. Embircim öncelikle senden özür diliyorum.yazına yorum yazamadım ne olur kusura bakma.Nazeseni öğrenince resmen şoka girdim. yazıyı unuttum.Canıımmm, çilek benimde çok hoşuma gitti. ama ben yaparsam yanına bezelyeyi de yaparım :)))öpüşelim barışalım:))) (çocukken annemi kızdırdığımda hoş25 ‘şimde de aynı taktiği kullanırdım:)) gider yanağını öperdim.” hadi öpüşelim barışalım” derdim. annemde dünden razıydı ama bir süre ciddiyetini bozmazdı. bende gider gelir öperdim “hadi hadi ” )Fiamma1 diğer tarafta ki yazıda Sesibere ayın üyesi diye oylama var.burada da “NAZESEN BİZİ BIRAKMA” oylaması başlatalım:))

  13. Gerek yok yaaa oylamaya Şemyılcığım;)) Yani Nazeseninkine, Sevgili Sesiber’inkine daha vakit bulamadım inan ama burdan kabul ayın elemanı,ayın çalışkanı,ayın üyesi hepsini seçilsin eğer burdan kullandığımoyum geçerli olacaksa,sandık başına gidemedim daha:) Bu siteyi çökertirse Sesiber çökertecek zaten gibime geliyor:)Bak yeni birşey başlattı 10 marifetli el diye kimse buraya yazı mazı göndermeyecek harıl harıl el hazırlayacak he heeee, eee çok meşgul olacağız di mi ama:)) Biz de sevgili nazesenle hazırlarız, hadi nazesen gel el tasarlayalım, ben çaylaklar grubuna kendimi yazdıracagım arkadaşlar,umarım mahçup olmam:)))

  14. nazesene bu konuda katılıyorum, benimde başıma aynısı geldi 1 haftada yazdığım 6 yazının hepsininde onaylanmaması garipti dediği gibi sudan sebeplerdi linki bildirin dio halbuki yazıda link var,içerik zengin, uzunca yorum yazmışım ama bi bakıyorum silinmiş. sonra bunu bi yazıda söylediğimde bu durumda olan tek ben değilmişim dedim.hatta ya editörler yavaşladı yada katılımcı çoğaldı diyenlerimiz bile oldu.aynen nazesen gibi bi daha girmemeye karar verdim ama bakmadanda duramadım.sonra şöyle düşündüm; tepki koymak için bişeylerden mahrum kalmayayım. sende gitme nazesen, paylaşamasanda yorum yazmak bakmak bile çok güzel

  15. Embircim öncelikle özür diliyorum senin güzel çileklerine yorum yazmadan kendi sorunumu paylaştım ama ben sizleri yabancı bilmediğimden ve sende bizim küçük kız kardeşimiz olduğundan affetdersin.Semyıl,o güzel yorumuna gözlerim doldu canım kardeşim akşamdan beri Fiamma bana öyle güzel şeyler yazdıki gitmekten vazgeçtim ama bir şey göndermeyip sizleri izlemek en iyisi diyorum,Nedukcum bende seni seviyorum hiç birinize kıyamam ,burası kız lisesinin yatakhanesi gibi oldu hepiniz kardeşlerimsiniz benim.Selma Tozan,pelos,küçük güneş örgüknit hepinize teşekkürler

  16. arkadaşlar her zaman mücadeleyi tercih etmek lazım diyorum. Sevgili embir iğneliklerden bezelye de çok şirin bence. Bir de sitede yağda yumurta var. Hepsine bayıldım. Teşekkürler…

  17. aaa çilekleri bende unuttum bak hepsi senin yüzünden nazesen:))) embir hanım hepsi çok güzeller, paylaşımınız için teşekkür ederim.buarada nazesen doğru bi karar verdin, burası sımsıcak ve akıl küpü dolu:) insan nasıl gider burdan yaaa

  18. Nazesencim HARİKASIN :))) dün geceden beri bu haldeydim inan….ama şimdi nereye sığacağımı bilemiyoruuuuummmm:))) Aynen böyle ,:böyle :)))böyle olduminan içimden geçenlere sözlerim yetersiz geliyor.ÖPTÜMMMM

  19. OlmaazzzOlmazzz ne diyeceğimi bilmiyorum, alelacele yazacağım saçmalarsam kızma nazesencim. ilk olarak shane yanıt veremeyecğini bildiği için sanırım doğuma yakın postanesini kapattı, bunu duyurdu da. kasti cevap vermemezlik etmez çok eminim. yazıların yaınlanmamasına gelince hepimizin ortak sorunu. yoğunluktur diyoruz, art niyet kasıt olduğunu düşünmüyorum. kaldı ki hiçbirimizi tanımıyor editörler. hiçbirşey eskisi gibi değil farkındayım ama sayı çoğaldıkça eşit davranmak zorlaşıyor olabilir.lüften lütfen diyorum. bir şekilde mutlaka görüşürüz ama burayı bırakmayalım, burada başladık bu güzel dostluklara, yüzünü görmeden, sesini duymadan seni kaybettiğim için üzülüyorum hesap et ne kadar değerli olduğunu.tekrar düşün. seviom seni çoook…

    Bu siteyi çökertirse Sesiber çökertecek zaten gibime geliyor:)

    aman naptım ben dedim ilk cümleyi okuyunca. ilahi fiamma:))

  20. ohhhooo burası karışmış yine.bak esracığım sanırım sistemde de hata yapan bir şeyler var.ben bu ara resmen link verdiğimi kontrol ettiğim halde hatta gelen iade mailindeki cümledeki burad ya tıklayınca linki açarken yazım geri yollanıyor.veya link bir şekilde yokoluyor.aksaklıklara sebep olan şey bence bizim ve yönetimin dışında hatta bir komplo teorisi üreteyim :belki de bu siteye taş koymak isteyen hackerler var ne bileyim.ben editörlerimizi senden daha uzun zamndır tanıyorum,özelden de yazıştığimiz zamanlar oldu.hepsi de iyi niyetli arkadaşlarımızdır ,profesyonel oldukları kadar sevecen ,zeki ve samimidirler.hatta yoğunluktan burda olanı duymamış bile olabilirler .bekleyelim ve görelim derim.sesinin oylaması nedir onu anlamadım biri bana anlatsın lütfen

  21. Sesi’nin 10marifetci yazısını okuman gerek sevgili Nalana;)hani blogcuların resimlere nick yazma konusunu:)Ben nazesenin vedasını görünce paldır küldür dün akşam yardım çağırmak için yorumları okumadan daldım o bahsettiğimiz:)

  22. ohhh nazesencim,mutluyum…mutluyum…mutluyum…embircim bende özür dilerim,güzelim iğnelikler güme gitmedi tabii ki :)) hepsi birbirinden güzel canim.

  23. Dünden beri takip ediyorum yazdıkalrınızı, ilk olarak gitmediğine sevindim nazesen. Onu ikna eden arkadaşların yazdıkalrı da çok güzel. İkinci olarak iğnelikler süper…En çok siyah-beyazı beğendim…

  24. Dün bağlantı sorunu yaşadım.sayfalar açılmak bilmedi..Neyseki sevindiri haberler gelmiş.Bende çok sevindim sevgili Esinsel..Burada daha çok yeniyim ama herbirinizi tanıyormuşum gibi..Hepiniz çok özelsiniz.

  25. dün ne yazacağımı bilemediğim için bir şey yazamadım… kalmana sevindim nazesen… doğru karar…bu arada ben iğneliklerde ayırım yapamadım… ama kek ağır basıyor sanırım, bezelye de çok şirin:)

  26. çilek isterim çilek isterim bunlar harika embir :=)aaaaa nazesen bir yere gitmek yoook diyordum ki neyse arkadaşlar vazgeçirmişler yorumların hepsine katılmamak elde değil herkes haklı herşey düzelecektir diye umut ediyorum ve gitmediğine sevindim diyorum :=)

  27. Ben nasıl mutluyum anlatabilecekmiyim o güzel kediciğe de bayıldım Semyıl ,ben yaşlanıyorum galiba gene gözlerim doldu.Nalan sana hak veriyorum linkler kayboluyor bir gariplik var gerçekten.Ama yazılarımdan birine gönderdiğim ve reddedilen yazılarımı koyacağım görün ve neden reddedilmişler acaba konuşalım.Size ,hepinize kalbimin ta derinliklerinden bir demet papatya gönderiyorum.Hepiniz çok özelsiniz,iyiki sizlerle burada buluşmuşum ,iyiki varsınız.

  28. sen ve diğer sevgili arkadaşlarımızla hepimiz hem birbirimiz için hem de gerçekten özeliz…bu sanal ortamda da reelde de böyle ;bir konu çevresinde en az 15 kişiyle toplanıvermek pek sık rastlanan birşey değildir.yenigün nevruzla deraber dün ;dünya yenibir haayata başladı biz de artık güzel işlerimiz ve güzel gönüllerimizle yeni ,güzel günlere doğru kanat çırpalımhepinize kucak dolusu sevgiler

  29. Nazesencim kedi güzel ama o kediciği öyle görmeyeyim:))tamam mı? anladın sen onu:)))Bu arada EMBİR ‘i gören var mı? 2 gündür gözüm onu arıyor ama yok nerelerdesin embircim?EEEEMMMMBİİİİİİİİRRRRRRR meraklandım gerçekteniki dakika da olsa buraya gelirdin hadi canım beni meraktabırakma

  30. Merhabalarrrr,Ben geldim. Sema abladan aldığım posta sonucunda kendimi burada buldum :)) İki gündür biraz rahatsızım, başımı oradan oraya koyuyorum. Arada basketbol maçı izlemek için dışarı çıkıp daha beter hasta olup evime döndüm :))Öncelikle Nazesencim verdiğin karara yani son kararına çok sevindim. Arada hepimizin başına geliyor, bazen ısrarla aynı yazıyı yolluyorum bazende o yazıyı unutup başka yazılar ekliyorum, hatta benim ısrarcı olduğum dönemde bir iki yazım red edilmiş ama aynı yazı başka arkadaşlar tarafından yayınlanabilmişti.Burada olmayı, sizlerle sohbet etmeyi, sesim çıkmayınca yokluğumun belli olup neredesin mesajlarını okumayı, sizleri ve marifet kasabasını çok seviyorum.Benim şu keçelere gelince de kesinlikle böyle şeylere alınmam, bir arkadaşımızın sorunu keçelerden daha önemlidir. Şu çilekten iyileşince denemek istiyorum.Herkese kucak dolusu sevgilerHasta embir :))

  31. o koyuluğu bir ben başlattım arkadaşlar,şimdi durduramıyorum:) özür dilerim ama bulamadım nasıl yaptığımı:)

  32. Evet Nalan bu kadar arkadaşın toplanıp benim konuma eğilmesi,bu müthiş mutluluk verdi.Embircim geçmiş olsun canım bak yokluğunda neler oldu.Vitamin almayı ihmal etme.Bu arada çilek iğnelik harika.

  33. nazesen ablacım burada kalmana çok sevindim, senin nezdinde tüm arkadaşlara şöyle söylemek isterim. ben de malum normal bir üyeyim. ilk zamanlarda aklıma esen ne varsa gönderiyordum. bir ara “yemek tarifi de olsun sitede” diye kazan bile kaldırmaya kalkıştım :) bir yazım reddelince mailin altında “kişisel değil otmatik cevaptır” yazmasına rağmen kafamdan kaynar sular dökülmüş gibi oluyodu. uzatmamayım kim ne derse desin red maili almak sinir bozucu:) sonra sonra umursamadım çünkü önemli olan yazı filan değildi. daha geçen yılın başında her yazıyı nerdeyse geldiği gibi yayına alabiliyor, her yorumdaki imla hatalarını bile düzeltmeye vakit bulabiliyordum/duk. şimdi ise yorumları okuyacak vakit bile kalmıyor. özetle ; hata illa ki vardır. bundan sonra da olacak peşinen söylemek isterim kendi adıma. ama art niyet, kayırmacılık o-bu-şu asla yok. şahsen sadece bir üye ile tanışma imkanım oldu yani o tanıştığım kimse hariç,hiçbir üyeyi şahsen tanımıyorum. bir sorun olduğunu düşündüğünüz an bilgi@pilli.com adresine mail atınız. zira yorumları okumaya vakit olmayınca , yorum olarak girilen postları göremiyoruz. embirim geçmiş olsun cümlesiyle bu izaha muhtaç izahata nihayet vereyim.köşede pısmış kalmış oniki.

  34. Arkadaşlar teşekkür ederim, bugün tamamen düzeldim yorumlardan anlamışsınızdır. Yani buraya yazdığım yorumdan sonra iyileşmiştim aslında ama salı günü eğitim vermeye başladım yer ayağımın altında kaydı sanki tansiyonum 5 e düşmüş. Ondan bu aralar yorumlarımda da azalma oldu. Bugün kendimi çok iyi hissediyorum.Nedret abla da aramızdan ayrılmak istediğini yazmış. Hani oradaki yorumları okumayan varsa diye buraya da ekleyim dedim.Nedret abla bizi bırakmaaaaaa diyorum.

  35. ben çilek iğnelikten yaptım cici bişi oldu ama henüz fotosunu çekmedim bakalım benimkini beğenecek misiniz?