Pazartesi, Aralık 5, 2016

Canavar Ayraçlar

8

kitap ayracı
Kardeşimle yaptığım eğlenceli bir çalışma. Sadece bu yolla anlaşabiliyoruz zaten, “Berra çizdim, kes yapıştır tamam mı?” şeklinde konustuğumuz tek şey bu sanırım :) Benim için yapımı da kullanımı da kolay ve güzel. Muhteşem değil tamam ama 13 yaşındayım, ancak bu kadar oluyor :)

ayraç

Paylaş
tugbs
Merhaba . Ben Tugba 14 yaşıma girmek üzereyim :) bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum diyeceğim ''kızz sen zati 13 yaşındasın ne uzun zamanı'' seslerini şimdiden duyuyorum :) Ama evet bir yıldan fazla oldu bu siteyi keşfedeli , iyikide oldu :)

8 YORUMLAR

  1. çok da güzel olmuş tatlım. ben de görmüştüm bunları kızım yapmak istedi yapabilirmi diyordum olurmuş. bütün kardeşler öyledir. benim kızılarımın biri 9 yaşında kardeşi 7 yaşında durum sizinkinin aynısı.

  2. evet ya baya basit berra pembesini yapmıştı ama çantasına katmış hemen çekemedim , hem sonuç çok güzel oluyo berrada sevindi ortaya güzel bişey çıkınca :)

  3. çok tatlı olmuşlar benimde iki kızım var biri dört biri iki yaşında büyüyünce umarım senin gibi marifetli olurlar hadi çalışmaya devam et yeni işler bekliyoruz :))