Çemberimde Gül Oya

-

Elimde atılacak bir dünya cd vardı. Onları nasıl değerlendirebilirim diye düşündüm kesmeyi denedim ama makasımı mahvetti :( Bende geçen hafta bahçe makası aldım cdler rahatlıkla küçük parçalara ayrılıyor. Onları ne yapsam diye düşünüyorum. Burada gördüğüm çalışma hoşuma gitti. Belki bu şekilde yuvarlaklar yapıp birleştirir ve ne bilim belki bir kırlent yaparım:( Ne dersiniz?

19 yorum gelmiş

  1. kucukgunes

    yuvarlak keserek bence çok sıkılırsın. bunları rastgele kesip disko topu yapıyorlardı yada çerçeve,ayna vs kenarına aynı şekilde yapıştırarak kırılmış mozaik ayna görüntüsü olabilir:)bunlar hepimizin bildiği fikirler ama bide ben tekrr edeim dedim:))cdlerin üzerlerini çok güzel bi şekilde boyayıp duvara yapıştırarak harika görüntülerde elde edilebilir..üzerine simler dökerek harikaa ışıltılarda elde edebilirz;)

  2. embir

    Küçükgüneşcim ben zaten kare parçalar kestim ama makas parmaklarımı mahvetti. Çok fazla kesemedim. Acaba diyorum iş eldiveni takıp mı yapsam? Aklımda benzer çalışmalar var ama yuvarlakları daha da beğendim. Nasıl keserim bilemedim kareleri keserken bile bu kadar zorlandığıma göre :))

  3. celebi74

    bu şekilde yuvarlaklar çok yerde kullanılıyorbelirttiğin sitede sadece yuvarlakları gördüm kullanılmış bi çalışma göremedim.. genelde otantik eteklerin uçlarında heybe tarzı çantalarda havlu kenarlarında kullanıldığını gördüm..geçen yılda kilimlerin kenarlarında rastladım bu yuvarlak aynalara.. daha bir ço kyerde olurdumasa örtülerinde sehpa örtülerinde.. ayna kenarı süslemede bence çok fikir çıkar bunlardan..

  4. kucukgunes

    bende onu diorum işte:) yorulursun ellerin yara olur…saçma sapan kes ölecede değerlendir bi yerlerde, daha otantik olur hem:))))

  5. bizimgibiler

    Geçen akşam dans yarışmasın Yonca Evcimik’in üzerinde böyle aynalı bir kıyafet vardı. Çok hoştu. Seyrederken “acaba cdlerden yapılmaz mı?” diye geçmişti benim de aklımdan.

  6. embir

    celebi74 diyor ki;bu şekilde yuvarlaklar çok yerde kullanılıyorbelirttiğin sitede sadece yuvarlakları gördüm kullanılmış bi çalışma göremedim..

    ben linkte böyle çalışmalar var demedim zaten :)) evet fikirler çok da ben maymun iştahlıyım bir şeyden bir tane yapıp sıkılırım :))benimde bir bluzum vardı kollarında ve yakasında bu yuvarlak aynalı işlemelerden vardı. Hoş duruyor gerçekten.

  7. nazesen

    Evet bunlar hindistantan gelen aksesuar ve giysilerde kullanılıyor cd iyi fikir ama muntazam yuvarlak kesmek zor iş bencede

  8. sefa97

    çevresi örerken birleştiriliyor…ama cd ye uygulamak çok iyi fikir gibi gelmedi bana embircim. neden dersen cd.yi kesmek ayrı bir dert, üzerini örmek daha ayrı bir dert…cd. nin yüzeyi çok düz olduğundan zahmetli olur, çok muntazam durmaz…fotoda ki halkalar plastik bombeli halkalardan sanırım.

  9. embir

    hımmm, saçma olabilir belki ama sigara yada çuku paketi hatta ve hatta aliminyum folyo ile yapılsa olur mu? Kesmesi kolay olur.Ama sesicim senin büyük pul fikrin daha yakıştı.Sefacım seni de öpüyorum canım.

  10. minnosum

    ben de bunları çok seviyorum.hazır satılıyor mu diye aramıştım bir ara.ama bulamamıştım.iyi oldu.buradan fikir alırız artık:)

Bir Cevap Yazın

embir

Simli bantla mumluk yenileme

| | 0 Yorum

Dondurma çubuklarından ahşap maket ev yapımı

| | 2 Yorum

Rendeden küpe organizeri nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Ahşap kasa yenileme

| | 2 Yorum

Mandal ve kağıtlardan yapılmış süsler

| | 0 Yorum

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum