Perşembe, Aralık 8, 2016
Çiçek süslemeli hediyelik lavanta keseleri

0

lavanta-kesesi-modelleri
Çiçek süslemeli hediyelik lavanta keseleri. Merhaba arkadaşlar. Bu paylaşımım da sizlere çiçekli lavanta kesesi yapımını ve malzemelerini anlatacağım. Bebek mevlüdü, kına, nişan, nikah, diş buğdayı, doğum günü gibi özel günlerinizde sevdiklerinize hediye olarak dağıtılmak üzere mis kokulu lavanta keseleri son dönemlerde epey popüler :) Ben de çeşitli renkleri kombinleyerek lavanta keseleri hazırladım. Hazırladığım hastane çıkışlarına uygun renklerde olsun diye krem, pembe ve mavi renkleri seçtim. İsteğe göre renkler değiştirilebilir tabii.
Öncelikle dantelimizi kumaşın kenarına dikiyoruz, sonra dikdörtgen şeklindeki kumaşımızın kenarlarını birleştiriyoruz. Kesemizi ters çevirerek içine puf puf durması için biraz elyaf dolduruyoruz ve üzerine de mis gibi lavantalarımızı ekliyoruz. Kesemizin ağzını kurdele ile sıkıca bağlıyoruz. Fiyonk şeklindeki kurdelemizin üzerine istediğimiz şekilde çiçekleri monte ediyoruz :) Ben gösterişli durması için büyük boy şakayık çiçekleri kullandım. İstenilen adette hazırlayarak hediyeliklerimizi tamamlayabiliriz.
Kolay Gelsin :)

Paylaş
oykulutasarimlar
Satış için ulaşabilirsiniz: