Çiçek süslemeli hediyelik lavanta keseleri

-

lavanta-kesesi-modelleri
Çiçek süslemeli hediyelik lavanta keseleri. Merhaba arkadaşlar. Bu paylaşımım da sizlere çiçekli lavanta kesesi yapımını ve malzemelerini anlatacağım. Bebek mevlüdü, kına, nişan, nikah, diş buğdayı, doğum günü gibi özel günlerinizde sevdiklerinize hediye olarak dağıtılmak üzere mis kokulu lavanta keseleri son dönemlerde epey popüler :) Ben de çeşitli renkleri kombinleyerek lavanta keseleri hazırladım. Hazırladığım hastane çıkışlarına uygun renklerde olsun diye krem, pembe ve mavi renkleri seçtim. İsteğe göre renkler değiştirilebilir tabii.
Öncelikle dantelimizi kumaşın kenarına dikiyoruz, sonra dikdörtgen şeklindeki kumaşımızın kenarlarını birleştiriyoruz. Kesemizi ters çevirerek içine puf puf durması için biraz elyaf dolduruyoruz ve üzerine de mis gibi lavantalarımızı ekliyoruz. Kesemizin ağzını kurdele ile sıkıca bağlıyoruz. Fiyonk şeklindeki kurdelemizin üzerine istediğimiz şekilde çiçekleri monte ediyoruz :) Ben gösterişli durması için büyük boy şakayık çiçekleri kullandım. İstenilen adette hazırlayarak hediyeliklerimizi tamamlayabiliriz.
Kolay Gelsin :)

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar

Kumaştan kalp lavanta kesesi yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan güzel bir kalp kese yapımının aşamalarına bakalım… Bir kurdeleden ya da kumaştan kestiğimiz ince bir şeritten kesenin askısını yapalım. Kalp şeklinde kestiğimiz kumaşa dikelim. İki kalp şeklindeki kumaşı tersten...