Çok amaçlı kumaş çamaşır torbaları

-

kumas-camasir-torbalari-2
Çok amaçlı kumaş çamaşır torbaları. İster askılı modelleri ister bağcıklı modelleri tercih edin. Evinizde, dolap içlerinde seyahatlerinizde bavulunuzdan çıkarmayacağınız bu torbalar istenilen boyutta ve renkte hazırlanmakta.
Torbalarınızı banyonuza asarak isterseniz çoraplarınızı ayırır isterseniz de çamaşırlarınızı koyabilirsiniz. Askısıyla dolap içlerinde de kullanabilir, dolap içi düzeni sağlayabilirsiniz. Mandallarınızı koyup çamaşırlığınıza  asabilir, çamaşır asarken pratik bir kullanım yakalayabilirsiniz. Bavulunuzda taşıyıp kaldığınız otellerde ister temiz çamaşırlarınızı ister bakım ürünlerinizi isterseniz çocuğunuzun çamaşırlarını yazın mayolarınızı koyabileceğiniz torbalar, poplin kumaştan her zamanki gibi yıkanıp ütülendikten sonra dikildi ve aplikelerle süslendi.Tüm ürünlerimiz gibi tamamen el işidir. Bilgisayarlı dikiş makinalarında değil ev tipi dikiş makinalarında ve elde hazırlanmıştır.

kumas-camasir-torbalari-4

kumas-camasir-torbalari-5

kumas-camasir-torbalari-6

kumas-camasir-torbalari-11

kumas-camasir-torbalari-12

kumas-camasir-torbalari-77

kumas-camasir-torbalari-99

kumas-camasir-torbalari

2 yorum gelmiş

  1. rengarenkoku

    Teşekkür ederim…Instagram,facebook,blog ve pinterest kullanıcılarımdan fırsat buldukça zevkle takip ettiğim bu sitede de tasarımlarımı paylaşmaya devam edeceğim inşallah..

Bir Cevap Yazın

rengarenkoku

Uzun yıllar bilişim sektöründe çalışan matematikçi,işletmeci ve bilişim uzmanıyım.Tüm hayatım boyunca resim sanat ve tasarımla uğraşmaya devam ettim.Emekliliğimden sonra home ofis mesleğimi sürdürürken tasarımlarımı da internetten, istek üzerine paylaşmaya başladım.Amacım hayatımızdan sentetik plastik sağlıksız ham maddeli kumaşları çıkartmak için sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapıp bunların yaygınlaştırılmasını sağlamak, üretimde ev hanımlarından destek alıp, onlara da destek vermek..

Bebek odası süsleri

| | 0 Yorum

Keçe organizer, dekoratif isimlik

| | 0 Yorum

Pet şişe ve deterjan kutusundan organizer

| | 1 Yorum

Şeffaf cepli oyuncak organizeri

| | 2 Yorum