Çok şık bir portföy çanta

-

portföy çanta
Bayadır gönderemedim yazı, ama bahanem var! :) Daldan dala konmaktan, birini bitirmeden öbürüne geçmekten fırsat bulamıyorum yayınlamaya :D Ha bir de kendime blog açtım, heyecanlıyım. Ama bu heyecanım sönecek gibi geliyor, hiç talep yok. Nereyi yanlış yapıyorum acaba, neyse kısmet :)

Bu çantayı geçen gün yaptım bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak :) Tarif etmeme gerek yok, ortada zaten her şey. Fikir maksatlı yayınlıyorum, beğendiniz mi? :)

Daha ayrıntılı resimleri de var. Hem bloguma bakın hem de çantama göz atın :) Sizin için müzik de koydum, hem kulağınız hem gözünüz eğlensin diye :) Yeni yayınlarda görüşmek üzere, hepinizi tanımasam da çok seviyorum. Bu işleri başıma sardığınız için 10marifetli parmaklarınıza çok çok teşekkürleeerrr :)

9 yorum gelmiş

  1. ayamaya

    çok beğendim , dantel detay harika durmuş, blogunuz hayırlı uğurlu olsun , kısa sürede takipçileriniz çoğalacak ve şaşkınlıktan küçük dilinizi yutacaksınız :D
    ben de takibe alıyorum , bana da beklerim annesininhobileri.blogspot.com

  2. mervenas

    shane – ayamaya çok çok teşekkür ederim inşallar yeni yazılarım gelecek :) ayamaya umarım dediğin gibi olur.Çünkü ilk defa bi işi bu kadar hevesli yapıyorum.hevesimin kaçmasını istemem :)

  3. senayatilgan

    Çok güzel olmuş mervenas :) Ben de keçeden bir çanta yapayım yapayım diyorum senin gibi birine başlayıp bırakıyorum hep :) Ortada başlanmış bitmemiş yada başlanacak ve elimin bir türlü gitmediği o kadar şey varki :) Ama seninki çok güzel olmuş çantayı bu vesileyle ön sıralara alayım bari :) Bu arada bloğun hayırlı olsun zamanla gelen giden çok olur merak etme :)

  4. mervenas

    senayatılgan çok çok teşekkür ederim beğendiğin için :) sanırım hepimiz aynı sıkıntıdan ağlıyoruz çok ayran gönüllüyüz galiba :) Allah hepsini bitirmemizi nasip etsin inşallah diyoruz ve çalışmalara devam ediyoruz :D hadi bakalımm sende yapta görelim.ne demişler el elden üstündür.artı bi fikir katarsın daha hoş olur kimbilir :) blog konusunda da umarım hepinizin dediği gibi olur :)

  5. feltdesign

    Merhaba biryumakhobi…….
    Portföyünüz çok şık !!!!Ama aynı zamanda benim Ekim 2011 tarihinde blogumda yayınladığım postumda yeralan keçe portföyüme de çok benziyor…Uzunca bir arayla, birbirine çok benzeyen dantel rengi bile aynı modeli tasarlamışız ne tesadüf……Detaylar için aşağıdaki postumu inceleyip karar verebilirsiniz !!!!!!
    http://hayatiminrenklerikeche.blogspot.com/2011/10/sonbahar-2011ks-2012-kece-portfoyclutch.html
    Berna İnak – feltdesign

  6. mervenas

    feltdesign evet aynısı neredeyse :D yanlış anlama sakın ilk defa gördüm ben senin portföynu.buna benzer dışarı da görmüştüm dantel yerine başka bir aksesuar kullanılmıştı.bende arkadaşımın kıyafetine uydurmak için böyle bişey yaptım ki zaten elimde sadece bu renk dantel var.gerçekten yanlış anlamanızı istemem.yazış stilinizden bunu anladım.umarım ben yanlış anlamışımdır..

  7. mervenas

    zulaltan teşekkür ederim :) ama feltdesign yaptığı ürünle birebir olmuş..tekrar özür diliyorum gerçekten bilgim yoktu.Feltdesign istersen kaldırabilirim yani benim için hiç sorun değil..

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum