Desenli Tepsim

-

EN SONUNDA BİTTİ…Epey aşamalı geçen yolculukta kazaya uğramadan temiz bir şeklide bitirdim.Yaklaşık 2 aydan beri boyalı olarak bekleyen tepsim ,kalan kısımlarınıda boyayarak bitti.Yapım aşamasına gelince,blogumda anlatılıyor

desenli tepsi
desenli tepsi

desenli tepsi
desenli tepsi
desenli tepsi
desenli tepsi

27 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Of of nasıl güzel bir şey bu.Nefis.Sanki ufak gümüş parıltılar olsa yakışırmış bu renklere gibi geldi bana.Boyamanın tamamen sizin tasarımınız olması daha değerli kılmış.Müthiş.

  2. BeyazKKelebek

    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.Tuffe demiş olduğun gümüş rengi boyama hoş bir fikir hatta hoş olur. Boyalarımı karıştırayım bulursam aralara böyle koymak isterim.Fikir için teşekkür.:)

  3. tuffe

    Gümüşler çok küçük noktacıklar halinde olmalı bence,belli belirsiz yani.Ustaca tonlamalar,ışıklandırmalar yapmışsınız,onların önine geçmemeli.Siz daha iyi bilirsiniz tabi.Ellerinize sağlık.

  4. Kapkaracamdankelebek

    Her açıdan mükemmel olmuş.Teknik, işçilik, tasarım, herşey harika .Şimdiye kadar gördüğüm en güzel ahşap boyama tepsi çalışması.Özellikle beyaz rengi böyle temiz çalışman beni hayran bıraktı.

  5. BeyazKKelebek

    Valla bu yorumlardan sonra 2. bir tepsiye başkalama aşkı geldi.Yorumlarınız beni gaza getirdi. Hepinizin güzel yorumları için çok teşekkürler .

  6. bbuket

    ben daha ne yazayım bilmem ki arkadaşlar söylenecek bütün her şeyi söylemiş onlara katılıyorum. renklere bayıldım.

  7. SEMYIL

    beyazın hali bir başka oluyor işte.. ispatı da burada.ellerinize emeğinize sağlık. çok çokkkk güzel olmuş:))

Bir Cevap Yazın