Gelin şalım

-
Gelin şalım
Gelin şalım

Uzun zamandır buraya yazı gönderemiyorum. Ama mazeretim büyük; EVLENDİM! Düğün hazırlıklarıydı felan derken herşey bir kenarda kaldı. Hazırlıklar sırasında heves ettim kendime bir gelin şalı başladım. Bitirdim ama düğüne yetişmedi…Şal ile ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz…

11 yorum gelmiş

  1. fene

    hanımelim hayrlı olsun bir yastıkta kocayasınız inş :))şalınd açok şık olmuş ellerine sağlık canım…

  2. celebi74

    hayırlı olsun hanımeli.. mutluluğunuz sonsuz olsun..şalında pek güzelmiş..şalından tanıdıklarıma bahsedeceğim isteyen olursa haber veririm..

  3. bbuket

    hanımelim ellerine sağlık. o kadar beğendim ki astar ve 100 ün yarışmasında oyumu senden yana kullandım. yarışmada başarılar diliyorum.

  4. Hanimelim

    çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için hepinize…buketcim çok teşekkür ederim oyun için, umarım bir işe yarar.

  5. EMEL03

    Hanımeli,Hayırlı uğurlu olsunnnn… Nice yılları bir yastıkda kocatsın Rabbim sizi:)Şalım çok güzel olmuş ellerine sağlık.

  6. akoni

    Mutluluğunuzun bir ömür boyu olmasını diliyorum..Üzülmeyin, şalınızı eşinizle yürüyüş yaparken veya balkonda oturmuş geleceğe kadeh kaldırıken üzerinize alabilirsiniz.

  7. Hanimelim

    herkese tüm bu güzel dilekleri için çoook teşekkür ederim…malum ramazan telaşı ve yeni gelin olunca buralara biraz aralıklı uğruyorum…yorumlarınızı geç görüyorum…gecikme için ne olur kusuruma bakmayın

Bir Cevap Yazın