El örgüsü çanta modelleri

-

Özel tasarım ürünlere hep meraklıydım ama bu seferki beni daha da heyecanlandırdı ve sizlerle paylaşmaya karar verdim. Modelin belirlenmesi, renklerin seçilmesi, örülmesi, tekrar örülmesi, tekrar örülmesi :) fotoğraflanması ve istediğim model ortaya çıkınca da içimde oluşan sevinci size anlata anlata bitiremem. Çeşitli renk ve değişik boylarda hazırlanan örgü çanta serisinin adını Roxanne koyduk, sadece bir şarkıdan esinlendik ve çok sevdim.

Benim için özel olmasının bir nedeni de tamamen el işçiliğine dayanması, tamamen emek vererek ortaya çıkan bir ürün oldu ve kıymetini daha da arttırdı. Canlı renkleri sayesinde her kıyafetle kolayca kombinlenebiliyor. Kolayca yıkanabiliyor, elde rahatlıkla taşınabiliyor. Sizlerle paylaşmadan önce benim içime sinmesi gerekirdi, sadece para kazanmak uğruna sıradan, kullanışsız bir şey ortaya çıkarmak olmazdı. Ama şimdi gönül rahatlığıyla sizlerle paylaşabiliyorum. Umarım siz de beğenirsiniz :)
Sap kısmı da dahil olmak üzere çantanın tamamı el emeği örülerek hazırlandı.
Dip kısmı yuvarlak olarak hazırlandı böylelikle bir yere koyacağınız zaman rahatlıkla dik durabiliyor. Eğilme ve ezilme olmuyor.
Bize aşağıdaki profilimizde bulunan linklerden ulaşabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin