Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

-

kitap-ayraci-modelleri
Merhaba, Faber Castell Decorative Accessories set ile ortaya çıkardığımız kitap ayracı modelleri. Profil sayfamda da yazdığım gibi panik atak hastası erkek arkadaşıma doktorların tavsiye ettiği üzere hobiler aramaya başladık. Bunlardan biri ise pek çok 10marifetliye oldukça basit gelecek kitap ayraçları. Fakat onlar benim için çok değerli. Yeri geldiğinde 1 ay panik atağı yüzünden yataktan çıkmayan kuzumun korkularını bunları boyarken bir kenara attığını görmek inanın paha biçilmezdi. Bir blogumuz var, orada kullandığımız seti tanıttım. Merak edip de ziyaret ederseniz, bu sayede kuzum ziyaretlerinizle mutlu olur ve belki yorum da bırakırsınız, bilemem… İşte hepsiyle çok daha mutlu olup, bu hastalığı eninde sonunda atlatacağına inanacak. Şimdiden çok çok teşekkür ederim. Sevgilerimle :)

Garip Atak

Merhaba, erkek arkadaşımın panik atak hastalığı ortaya çıkınca gittiğimiz bütün doktorlar bize bir hobi edinmesini ve bu sayede stresle başa çıkabileceğini söyledi. Panik atak hastası olmak ve panik atak hastası birinin sürekli yanında olmak nasıldır? sorusuna cevap olarak yaşadıklarımızı yazabileceğimiz bir sitenin ona iyi geleceğini düşündüm başta. Böylece sitemiz www.garipatak.com oluştu. Sıra O'nun stresini hafifletecek hobiler bulmaya geldi. Onunla birlikte yaptıklarımızı sizinle de paylaşmak istedim. Bu paylaşımların onu daha da motive edip, çoğu kişi tarafından hafife alınan bu hastalığa karşı olan savaşında galip geleceğine inanıyorum. Sevgiler :)

1 yorum gelmiş

  1. shane

    ellerinize sağlık ve geçmiş olsun. krizden fırsat yaratıp böyle güzel bir yola sapmış olmanız ne güzel. aramıza hoş geldiniz.

Bir Cevap Yazın