Eski sweatshirt’den yeni hırka yapımı

-

Size süper bir fikrim var. Projemizin resimlerine internette denk geldim, tasarımını size elimden geldiğince anlatacağım, çok beğendim. Uzun gecelerde olayanacak bir uğraş arayanlara, yeni bir hobi edinmek isteyenlere ve de dikiş severlere hitap eden bir kıyafet değerlendirme fikri.
Evde kullanmadığınız, boşuna duruyor artık giymem dediğiniz basic bir sweatshirt varsa siz de buna benzer bir hırka kolaylıkla yapabilirsiniz. Gri olursa ne ala ama renkli fikirlere de açığım : )

Öncelikle sweat bluzun önünden düzgün bir şekilde keserek ilk işlemi yapmalıyız, yani hırkaya çevirmelisiniz.
Kesilen kısımların atmaması için tela ve ince dikiş yapmayı mutlaka unutmayalım.
Daha sonra üzerine taşlarla şekil verme kısmına geçiyoruz. Silikon tabancası ile bu işlemi yapabilirsiniz.
Aşağıda profilimde bulunan linkten bloguma gelerek diğer dikiş önerilerime de bakabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Tişört geridönüşüm

| | 3 Yorum

Eski uzun ya da kısa kollu bir tişörtten sıkıldıysanız ya da beğenmiyorsanız onu geridönüşümden geçirip şık bir yazlık bluza dönüştürebilirsiniz belki. Birkaç kesik, biraz basit dikiş ile bu iş hallolur....