Eski tişörtten çocuk elbisesi yapımı

-

Eski tişörtten çocuk elbisesi yapımı çalışmamı paylaşacağım bugün sizlerle, umarım ilham verir. Eski kıyafetleri değerlendirme fikirlerine bayılıyorum. Hem geri dönüşüme katkıda bulunmak hem de yepyeni modeller oraya çıkarmak insana kendini çok iyi hissettiriyor. Bu defa abisinin küçülen tişörtünden kardeşine bir elbise yaptım. Küçük bir elbise olduğu için dişim makinesi olmayan annelerin biraz sabır ile ellerinde bile dikebilecekleri kolay bir elbise oldu.

Öncelikle Angry Birds baskılı tişörtü resimde görüldüğü gibi kol, yaka ve yan kısımlarını alacak şekilde kestim.
Sadece yanlarını, yakayı ve saplarını dikmek yeterli oldu. Etek uçları tişörtten de dikişli olduğu için orada hiçbir dikiş işlemi uygulamadım. Tişört kendinden Angry Birds baskılı olduğundan başka bir süslemeye de gerek kalmadı. Kesmiş olduğum parçalardan bir şerit yaparak onu da elbise askısı olarak diktim. Son derece pratik dikimli, şirin bir elbise modeli oldu. Eğer yapacağınız modeli beğenmezseniz en azından evde gündelik olarak giyinebilir çocuğunuz. Küçükler sürekli üstlerini kirlettikleri ya da yiyeceklerle leke yaptıkları için evde de olsak sürekli üst değiştiriyoruz. Konu çocuklar olunca eski kıyafetleri değerlendirmek daha da bir anlamlı oluyor bu yüzden de.
Tişörtten elbise yapımı çalışmamı umarım beğenir, kuzucuklarınızı sizler de kendi ellerinizle dikeceğiniz elbiselerle giydirebilirsiniz. Erkek çocuğu olan anneler de eski pantolonlardan şort yapabilirler mesela. Pantolondan şort yapımı da tıpkı tişörtten elbise yapımı gibi kolay dikiş bilgisi gerektiriyor.

Bir Cevap Yazın

Eski T-shirtlerin yazlık elbiseye dönüşümü

| | 0 Yorum

Basit nakışla tişört süsleme çalışması

| | 0 Yorum

Çocuk kıyafetlerine keçe aplike fikri

| | 0 Yorum

Fırfırlı boğazlı kazağa pencere açma

| | 0 Yorum

Şal yenileme – keçeden yama fikri

| | 0 Yorum

Baba gömleğinden bebek gömleğine dönüşüm

| | 0 Yorum

Eski kazak yeni hırka oldu

| | 0 Yorum

Şirin Baba ve Şirine tişörtleri

| | 0 Yorum

Düğmelerle şapka süsleme

Kıyafet yenileme, yelek dönüşümü

| | 0 Yorum

Tülbent gömleğe aplike olursa

| | 0 Yorum

Defolu panço nasıl onarılır?

| | 0 Yorum

Etamin süslemeli yelek

| | 0 Yorum