Etamin işi bileklik

-

etamin-uzerine-cicek-islemeli-bileklik-modeli
Merhaba. Bu tatlı bilekliği sizinle paylaşmak istiyorum. Hobi olarak başladığım bu işi yavaş yavaş ilerletmeye çalışıyorum. El emeği kolye, bileklik gb. aksesuarları kullanmayı çok seviyorum. Şimdi bilekliği nasıl yaptığımı anlatayım. Linen etuval kumaşın üzerine renkli iplerle güller yaptım. Bu kumaşları kumaş satan mağazalarda kolaylıkla bulabilirsiniz. Daha sonra herhangi bir iple biraz mesafe bırakarak güllerin etrafından dolandım. Bunu yapmamın sebebi kumaşı büzebilmek. Daha sonra arka tarafına yuvarlak iç aparat kullanarak diktim ve ortası boş olan metal aparata (bu metal malzemeleri Eminönü ve takı malzemesi satan mağazalardan temin edebilirsiniz) silikonla yapıştırdım. Ben silikon tabancası kullandım. Bileğime dolamak için kullandığım deri ipin ölçüsünü bileğime göre ayarlayıp bilekliği bitirdim. Kullandığım malzemelerin küçük bir fotoğrafını da sizinle paylaştım. Umarım doğru bir anlatım yapabilmişimdir :) Instagram hesabıma beklerim efendim, sevgiyle kalın.

etamin-uzerine-cicek-islemeli-bileklik-modeli-2

Bir Cevap Yazın

ffatmaeli

Radyo ve televizyon prog. mezunuyum,diplomalı işsizim,1 yıllık evliyim,bu aralar hobi olarak uğraştığım etamin işiyle ilgileniyorum mutluluk atölyeme hoş geldiniz :)

Renkli arkadaşlık bileklikleri

| | 5 Yorum

Penye ipten tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Paracord nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Gül işlemeli kanaviçe bilezik

| | 0 Yorum

Mavi çiçek işlemeli bilezik

| | 0 Yorum

Harf boncuklu makrome bileklik

| | 2 Yorum

Boncuk dokuma bileklikler

| | 0 Yorum