ETOL

-

Halası kızıma örmüş.Bir avuç birşey.Bize ördüğü şalların ipiyle yapmış.Kızım çok sevmiş.Ben de bayıldım.Göstermek için getirdiğinden penye bluzün üzerinde çektik.Gece kıyafetiyle daha hoş durur muhakkak.

21 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Çok şık çooooOOk. Halanızın eline sağlık, kızınızda iyi mutlu günlerde giysin. Benimde öyle bir halam olsaydı keşke:)

  2. gonuldenele

    Çok şık olmuş gerçekten.Arada kullanılan kelebek ip çok hoşuma gidiyor benimde.tiril tiril duruyor.Ön kısmı kapatmada kullanılan aparatta apayrı bir hava vermiş.Halanızın ellerine sağlık.

  3. bbuket

    üzerimde nasıl bir tembellik var anlatılır gibi değil arkadaşlar. yayınlananlara bakıp bakıp geçiyorum. yazamıyorum hiç bir şey. ama bunu görünce dayanamadım. çok çok beğendim. bunu sıra sıra yapıyorlar ama böylesi daha hoş olmuş. rica etsem sayılarını hala verirmi acaba?

  4. Rosamary

    Yalnız kızım çok ufak tefektir 36 beden bile büyük gelir

    benim gibiymiş kızınız da aslında bir yönden iyi oluyor ördüğüm şeylere az ip gidiyor çabuk bitiyor allah çok kilolulara yardım etsinn(amin)

  5. Rosamary

    Evet çok ekonomiksiniz.Kızım orta okula başladığı etekle liseyi bitirdi.Gerektikçe eteğini uzattık:)))Onun eksik kilolarını ben taşıyorum.

    bizde bende eksiğim annem de eksik o konuda, anneciğim 50 kilo.o etek durumu bende de oldu bana uzatmaya da gerek kalmadı 6.sınıfta uzun geliyodu 8 de tam oldu hala oluyor ama açıklise okuyorum gerek kalmadı o eteğe başkasına verdim:)

Bir Cevap Yazın