Fiamma’nın Güvercinleri

-

İster yakaya isterse şapka kenarına iliştirilecek beyaz güvercinler… hava muhalefeti dolayısıyla aparatlarını henüz alıp takamadım.Ama bir tanesini şapkamın yanına dikip kullanmaya başladım bile:))Keçe malzeme kullanarak yaptım, yanlız bunlar bildiğimiz ince ve orta kalınlıktaki keçelerden değil hani şu pacabahce de satılan amerikan servisinde kullanılan kalın keçelerden… önce kuş formunda kesilip ardından maket bıçağı ile kanatlarını yatay ve dikey boyutlandırıldı.Beyaz güvercinlerimin bir kısmı kartpostal kampanyasında kullanıldı ve arkadaşlarıma uçtu, çok farklı forma girebilen bu güzel güvercinlerin kullanım alanı da oldukça fazla:))

10 yorum gelmiş

  2. Kuş figürlerini çok güzel seçmişsin fiammacığım, ellerine sağlık, şu şapkandakini de bir resimlesen şööyle başına takıp ta bir görsek diyorum:)

  3. Çok güzeller evet bende kartpostallarda beyenmiştim beyaz güvercinleri ellerine sağlık arkadaşım.

  4. demin kalmış ekmekleri ıslatıp güvercinler ve kargalar için balkona koydum bunların karnı tok di mi sen doyurmuşsundur onları çok güzeller ellerine sağlık fiamma

  5. ellerine sağlık fiammacım çok güzel ve özgürler:))kartın geldi nasıl sevindim anlatamam.konu açtım yayınlandığında görürsünüz..resim güzel çıkmadı ama kartın çok güzel çok teşekkürler:))

  6. fiamma1 ay baktıkça aklıma dünya fikir aktı. İyi çalışmışsın heryere uygun olmuş dediğin gibi.Keşke boyutalrı netleşsin diye bi para ile fotolasaydın.Lacivert bir yakada müthiş geldiler gözüme.Göz yerine şöyle parlak bir taş.ellerine sağlık bence devammı gelecek çalışmalardan

  7. sevgili Benden,inciduru,banuca,nazesen,dendenak,nrhmrl,btugan ve kondorcugum güzel yorumlarınıza teşekkürler, ben de cok severek yaptım bunları, parmaklarım kesik icinde.. acıları ve kanamaları geçtikce devam ediyorum renk beyaz olunca:)))Kondorcugum 1 ytl ile ölçülür mü bilemiyorum ama yatay uçan ve cift kanatlı ucanlardan biri yakın o ölçüye ama digerleri 3 bitişik parmak büyüklüğünde:)) sade ama iddialılar büyüklükleri nedeniyle ve onlar kaban veya kaşkol için broş diğerlerini şapka icin kullanacağım:)Banucugum sapkanın resmini cekerim uyduruk iliştirdiydim:)

  8. Yamali bohca

    Güvercinli kartlardan biri bana gelmişti, çok beğenmiştim. Ellerine sağlık arkadaşım:))

Bir Cevap Yazın

Keçe broş minik keman

| | 0 Yorum

Keçe broş dikiş makinesi

| | 0 Yorum

Baykuş keçe broş

| | 0 Yorum

Keçeden çiçek broş

| | 0 Yorum

Keçeden şapkalı broş

| | 0 Yorum

Nakışlı broş modeli

| | 1 Yorum

Kalpli kanaviçe yaka broşu

| | 0 Yorum

Küçülen kağıttan pleksi broş yapımı

| | 0 Yorum

Etamin işleme yaka broşları

| | 0 Yorum

Keçe üzerine nakış işlemeli kurt broş

| | 0 Yorum

Kumaş broş modelleri

| | 2 Yorum

Yamalı fincan – ahşap broş

| | 0 Yorum

Keçe prenses lohusa broşu

| | 0 Yorum

Kundaklı keçe broşlar

| | 0 Yorum