Salı, Aralık 6, 2016
FİLLER VE KUŞLARRRRR

FİLLER VE KUŞLARRRRR

41
toplu halde
toplu halde

her yerde duyuyorum “BEREKET KUŞLARI ” “UĞURLU FİLLER” diye hemde bir taneden de olmuyor tam 7 adet olacakmış…:))))benim neyim eksik dedim oturdum 1-2….5…7.. derkenbir sürü fil ve kuşlar yaptım işte birleştirince de 7’şer 7’şeroluverdiler, bereketli kuşlar – filler. :)) Haaa bereket, uğur derken bir de nazar dedim aralarınanacizane nazar boncukları da ekledim bari tam olsun diye:))

bereketli kuşlar - filler
bereketli kuşlar – filler
yakından görünüşleri
yakından görünüşleri

41 YORUMLAR

  1. banada çok güzel sürpriz oldu. bugün yayınlanacağınıtahmin etmemiştim.hele çabucak görüp o güzel yorumlarınıza da tek tek teşekkürler.evet arkadaşlar böyle küçük küçük çalışmak biraz uğraştırıcıama bana göre daha zevkli. ebatları en 5-6 cm. boy 3 cm.civarında :)))bahar yorgun’cum öyle çok çok yaptım kermes için.:))yenilerini yapınca seni de hatırlarım :)))

  2. Canım arkadaşım, harika olmuşşşşş:)) hepsi ayrı ayrı minik minik nasılda detaylanmış, dikiş makinasında mı dikiyorsun burnları önce merak ettim:)))

  3. inşallah orece, hepimizin evinden şans bereket eksik olmasın:)Fiammacım makinede değil hepsini elde yapıyorum.adını bilmiyorum ama hani o iğne oyası yapımının ilk adımı olan düğüm işi yapıyorum. tülbent kenarlarına filan da yaparlar ya

  4. Ellerine sağlık bitanem keçe hastalıgına tutuldum ben:( Nalanacıgımın keçeleri ile yaptıgın çalışmaların yazısına bak ne demek istediğimi anlayacaksın:((( Çookk hastayım çokkkk:(((

  5. yaaa bir sürü yazmıştım,gitmedi :((( canım arkadaşım herşeyi ile çok güzel olan bu kuşları,filleri yakından gördüğüm için ne kadar şanslıyım.dikişleri…süslemeleri…boncukları…harika,harika.bir kez daha ellerine,yüreğine sağlık semyılcım.

  6. sevgili gönüldenelecim senin harikaların yanında bizimkilerinlafı olmaz ama senin gibi 10*marifetli arkadaşlarımın beğenisi işte beni cesaretlendiren:))) sağolasın:))

  7. Güngörayça, Merytolg, Akoni teşekkürler.Merytolg, evet öyle derler:))) dilerim herkese Allah güzel şanslar versin. fili olana da olmayanada :)))

  8. !0 marifet hızlanmış galiba yazılar çabucak yayınlanıyor ne güzel.Semacım ellerine sağlık umarım bu güzel kuşlar ve filler öncelikle sana sonrada bizlerede şans getirsin.

  9. cadıkazanı teşekkür ederim. benim mi dikkatimden kaçıyor yoksa.. pek sık rastlamıyorum buralarda size, özletmeyinkendinizi :))nurkaya hemen başla, takıldığın sormak istediklerini her zaman sorabilirsin. elimizden geldiğince cevaplarız.bir başlarsan ne kadar kolay olduğunu göreceksin:))haydi kolay gelsin.:))

  10. semyil ablacim galiba evet aslinda her bilgisayari açtigimda illa bi 10marifette ne var ne yok diye goz atiyorum:)) fakat artik yorum yazarken daha seçiçi davraniyorum belki ondandir sik gormeyisin:)birde sorasim geldi nasilsiniz acaba:)

  11. bezbebek ben de çok seviyorum … yakında kelebek ve yunuslar gelecek zaten..:))) Azzzz sonraaaa :))))Cadıkazanı ,iyiyim canım.:) benimde bu aralar okuldan dolayı sergiydi kermesdi derken biraz zaman darlığı yaşadım,pek sık buaralara gelemedim.:))) sen de de bir sorun almadığına ve iyi olduğuna sevindim..:)))