Salı, Aralık 6, 2016
Fimo ve Tel Dizaynı Takı ve Aksesuarlar

22 YORUMLAR

  1. Çok üzüldüm sesiber geçmiş olsun valla desem bilemedim önemli olan sağlık tabiki, bide deterjan olayında bitkiseller varya onları denersin geçen bitkisel ürünlerin satışını yapan bi kadınla muhhabettimiz oldu ellerindeki sağlık problemi yüzünden bu satış işine girdiğinden bahsetti hastağının ne olduğunu bilmiyorum ama kadın deterjanı kullanmak değil yanından geçemiyordum diyo şimdi bu ürünlerle probleminin kaltığı söyledi belki sanada bi faydası olur tekrar geçmiş olsun.

  2. Bana hacışakir sabun tozu önerdi doktor, yarışmaya mı katılacaksınız, varsın beyazlarınız az beyaz olsun dedi. Normal matik deterjanların çamaşır en az 14 kez bol suyla durulanmadan kimyasalları geçmiyormuş. Bir de bozuk paraya da dokunamıyorum, bu yüzden kocaya söyledim, bundan sonra mümkünse 100lük banknotlar alayım dedim. :)))12 site kapanmıyor şimdilik, takılar bitince küllerinden yeniden doğacak inşallah, bakalım zaman, nasip…

  3. sibel abla geçmiş olsun umarım tez zamanda sağlık sorunun yol katedersin en önemlisi sağlık tabiki.. 100lük banknot en iyi çözüm bence de:) sevgiler kendine iyi bak

  4. Sibelcim çok üzüldüm, büyük geçmiş olsun canım ya, yazıyı okuyunca bir düşündüm metaller hayatımıza o kadar girmişken onlardan uzak durmak gerçektende çok zor. Kapı kolu, çatal kaşık demişsin aman tanrım dedim nasıl olcak bu iş. Musluklarda var, offf ya tekrar büyük geçmiş olsun. Sevgiler

  5. ablacım çok geçmiş olsun…nasıl olacak iyileşme durumun ne…zamanla düzelme olacak mı yoksa egzama gibi(sabunla suyla temasta ilerliyor ya)metalle temasta ilerlicekmi:((

  6. Geçmiş olsun. Metal olan takılabilecek yerlere örgüden bişeyler örerek kapatabilirsin kapı kolları için bu geldi aklıma,deterjan içinde eldiven ya da bitkisel bir şeyler kullanabilirsin

  7. Herkese çoook teşekkürler.Üzerinden 2 yıl geçen metallerde nikel sülfat geriliyormuş. Eski imitasyon takılarımın neden allerji yapmadığını anladım bu durumda. Kapı kollarımız da takılalı 2 yılı geçti, onlarda sorun yaşamadım. Eldivenden de geçiyormuş, doktor eskiden geçirmez sanılıyordu ama şimdi kanıtlandı ki eldiven de engel değil, dedi. Deterjan olarak hacı şakir sabun tozuna başladım, her bakımdan çok ta memnun kaldım, tavsiye ederim. Doktorun dediğine göre birçok insanda var ama bu şiddette olması için vücudun doyması gerek dedi, bu da normal insanlarda 10 yılı buluyormuş, benimki çok fazla metalle haşır-neşir olduğumdan daha kısa sürede oldu sanırım. Sömestr tatilinden sonra başlamıştı, düşündüm; sömestrde sevgililer günü için yurtdışına çok büyük miktarda promosyon anahtarlık çalıştım ve fırından yeni çıkmış taze metallerle çok uğraştım, o da tuzu biberi oldu sanırım, en sonunda da saç boyatmamla boynumda da başladı. Özellikle açık renk boyalarda nikel sülfat oranı çok fazlaymış. 3 yıldır da platin rengi boyatıyordum saçımı, kısacası nikel sülfatla doldurmuşum hücrelerimi farkında olmadan. Geçmesi gibi bir ihtimal yok, tetiklendikçe tekrarlar dedi doktor. İşte böyle arkadaşlar. Allerji zaten çağın hastalığı, buna şükür, Allah çaresiz dert vermesin.Hepinize hayılı kandiller, dualarınız kabul olsun…

  8. Geçmiş olsun Sibel ablacım :S Ne yazayım şaşırdım valla :S Her şey metal sonuçta neredeyse…

  9. Elişlerine çok meraklıyım. Ama nedense bu tip işler bana zor geliyor. Elimin altında bir tığ,şiş ve ip olsun. Ve tasarım için bana yetsin istiyorum. Bir sürü malzeme ve malzeme alışverişi bana zor geliyor. Ama bu tasarımlar gerçekten harika olmuş. Çok özgün ve gerçekten harika görünüyorlar.

  10. ben daha yeni üye oldum.bakabildiğim kadarıyla çalışmalarınıza baktım ve her birini çok beğendim. ayrıca rahatsızlığınız içinde geçmiş olsun diyorum.

  11. Arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz ve beğeniniz için çok teşekkür ederim. Takı Kulübü Forum’u genele açtığım günün ertesi “saldırgan olarak bildirilmiş site” durumuna geçti :( Sanırım ziyaretçilerden biri virüslü mesaj bırakmışve sanırım 90 günlük bir tarama süreci varmış. Haziran sonunda mühürlendi. Googlea rapor yolladık ama beklemek gerekiyormuş.