İğne oyası ve boncuk ile yaka iğnesi

-

iğne oyası yaka iğnesi

İğne oyası, tığ oyası ve kum boncuk ile yaptığım çiçekler, saç örgüsü örülmüş simli kordon ve iki yeşil yanık yaprak ile hazırladığım yaka iğnesi. Kendisi şu an USA’da bir yakayı süslüyor…

24 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    Hımmmm çok güzel olmuşlar nalancım…tanıdık tanıdık geliyorlar :)))değil mi fiammaaaaaaa , çabuk gelll bakkkkkk :)))))

  2. fiamma1

    Ellerine sağlık arkadaşım…Aaaa ben de bunu neden görmedim diye bakıp duruyordum demek ki bunlar yurda giriş yapamamışlar… Hayır ben tanımıyorum bunları Semyılcığım… onlar bunlar değil dikkat lutfen… Bunlar vatan hasreti çekenlerden..Bu arada söyle şifon yaprak yamacındaki iğne oyaları gibi bir isim bulamadın mı şekerim:)))

  3. gulenbayan

    Abula o yeşillik Amerikan çimi diğ mi ? :P Nalan ablam o broşun bir yakayı süslediği gibi ben de senin yakanı süslemeyi planlıyorum :D El becerisi koçum olur musun sayın Nalan abla bağyanı :)

  4. gulenbayan

    SEMYIL ve fiamma yorumlarınız çok komik :) ve şirin :)hatta :)SEMYIL:değil mi fiammaaaaaaa , çabuk gelll bakkkkkk :)))))fiamma1: Aaaa ben de bunu neden görmedim diye bakıp duruyordum demek ki bunlar yurda giriş yapamamışlar..:)))))))))

  5. nalana

    Çok zevkli olduğu kesin akoni;zevkle yaptığım hiç bir işe üşenmem .Bunları da çok severek yapmıştım.Beğendiğine sevindim

  6. nalana

    gülen bağyan tabii koçun olurum ama gereğini de yerine getirip tos vuracağımdan da hiç kuşkun olmasın…:)))çok sevdim ben bunu

  7. nalana

    “şifon yaprak yamacındaki iğne oyaları gibi bir isim bulamadın mı şekerim:)))”aramadım fiammacığım,sonbaharımıza karşılık yeterince yeşil ve romantik,adı romantik olmasa da olur.Semyılım tanırsın tabi ki aynı tezgahın malları bunlarrrrbatan geminin malları misali…

  8. SEMYIL

    amaaannn fiammacım tamam tıpatıp aynısı değil ama biraz renkleri farklı bizim gördüklerimiz onun için şeyy etmiştim.yurda gelenler arkadaşlarından ayrı kaldıklarından biraz mahzundular herhal :))))) yada hala jetlag !! durumu :)

  9. nalana

    ben yapmaya alksam bunları hayatta gözüm görmez…

    İnanmam ,senin yaptıkların ;gözünün muhteşem gördüğünü söylüyor arkadaşım.Bu arada ben sana bir yorum altında bir soru sormuştum ama yanıtı gelmedi mi?görmedim mi bilemiyorum?

  10. fiamma1

    Ahh semyılcıgım onlar güldü bunlar yaprak üztelik gül yaprağı değil fark yok dersen hala sana bir tek kocan yardımcın olur canım benim. Bu arada nalanacıgım, noblesse ismi bana hic zor gelmiyor yuzlerce kere yazabilirim ama burada bazı nickler var ki teşekkür edebilmek için her harfte 10 kere başa dönüyorum…Yine de noblesse isminin anlamını öğrenmek isterim. BU arada merak edenlere ben de buradan söyleyeyim benim adım sule fiamma da italyanca sule demek…

  11. SEMYIL

    “sana bir tek kocan yardımcın olur canım benim

    “Fiammacım …..kocam mı ???? kusura bakma bu ara kafam çok dağınıkanlamadım ?? :((((ama anladığım konuya ben de karışayım benim nick’im türkçe :))) ismimle gençlik!!! soyadımın kısaltılmışı :)))adım mı sema

  12. sesiber

    ben var ya iğne oyası yapsam kimseye zırnık koklatmam, hayatta yapamayacağım şeylerden biri de iğne oyası. hatta tığ oyası da dahil hiçbir oya… çok emekli, 2 çiçek yapar fırlatır atarım. sabır işi, mini mini ilmekler.yakayı bilmem ama durduğu yere çok yakışmış Nalan abla, oranın bir parçası gibi olmuş, ellerine sağlık.

  13. nalana

    gönüldenele,gülseyhan,sevimli hayat;beğendiğiniz için teşekkür ediyorum.L.A.da tv ingilizce yani yoksay,telefon öyle,gece sokağa çıkmıyorum,laptop için sıra bekliyoruz,götürdüğüm kitaplar bitti.Eeeene yapayım ne bulduysam birbirine ulayıp bir şeyler ürettim işte :)

  14. nalana

    sesiber,iğne oyalarını gitmeden iki gün önce Semacığım orda canın sıkılır boş durma diyerek İstanbuldan temin edip yolladı.Hem orada yap belki bir pazar şansı yakalarsın dediydi…Yapımla ilgili sözünü tuttum da pazarlama konusundaki yeteneksizliğimi malum ,beceremedim.Zaten çevremde de takı takan filan da yoktu.Amerikada da kriz kendini hissettiriyor.Sokaklar hommles dolu.Adamlar kendilerini iyi pazarladığı için biz de inanıyor ve güllük gülistan sanıyoruz

Bir Cevap Yazın