Cumartesi, Aralık 10, 2016
Işıklı deniz fenerli kapı süsü

Işıklı deniz fenerli kapı süsü

7

fenerli kapı süsü
Rügar bebeğin annesi Zerrin Hanım bebeğin odasına korsan kapı süsü yaptırdı bana; yaparken gerçekten sabir isteyen bir model. Bu deniz temalı, kocaman kapı süsü için keçe deniz feneri figürünün içine minik ampul monte edip, arkasına açma kapama düğmesi ve pil yatağı sakladım. Piller 2 adet. Gece karanlığında bu korsan kapı süsü bebeğin odasını aydınlatacak. Keçe harfler tek tek elde dikilip elyafla dolduruldu, deniz temalı düğme seti denizci kapı süsünü tamamlıyor. Çift kalın çember 2 farklı kumaşla kaplandı, halatla süslenildi. Keçe korsan, yelken ve keçe rüzgar gülü gibi figürlerin görselleri burada bulabilir, henüz yeni blogumu ziyaret edebilirsiniz. Keçe kapı süsü ebatı yaklaşık 60-65 cm.

fenerli kapı süsü

fenerli kapı süsü

Paylaş
aylar

7 YORUMLAR

  1. merhabalar, arkadaşım 14 ocakta doğum yapıyor ve bebegımızın adı da rüzgar, ve odasının dekorasyon teması da deniz :)) bu kadar tesadüff çok hoş, bu kapı süsü bizim olmalı.. fiyatı ve detaylar hakkında bildi alabilirsem cok sevinirim.. zaman konusunda da sanırım biraz acele etmeliyiz… hilal-06@live.com
    şimdiden cok tesekkurler

  2. Mrbi burası satış sitesi olmadığı için fiyat gibi özel bilgileri vermem doğru olmaz, lütfen blogumu ziyaret ediniz yada facebook sayfama tıklayarak mesaj yazıp fiyat bilgisi isteyiniz. Sevgiler

  3. merhaba gerçekten şaka mı yapıyorsunuz, dalga mı geçiyorsunuz anlamadım.. yaptığınız şeye saygım sonsuz gerçekten ilgilendiğimi de belirtmeme ve sizinde de farkında olmanıza rağmen yardımcı olmak iletişim kurmak yerine komiklik yapmayı tercih ediyorsunuz.. bloğunuz dediğiniz yere de (buyrun link; http://bebe-chocolate.blogspot.com/2013/01/luks-deniz-temal-kap-susum.html ) yazdım hanımefendi, sandığınız kadar profesyonelseniz oraya da bir cevap yazmış olmanız gerekirdi…

  4. hayır Hilal hanım, ben bloguma fiyat bilgisi gibi bilgileri yazmıyorum, yazmak ta zorunda değilim, burası da sadece paylaşım sitesidir, satış sitesi olsaydı ürünün yanında SATIN AL butonu olurdu ama yoktur, ve burada fiyat bilgisi vermek sakıncalı olur, ki ben site ekibine zorun yaratmak istemiyorum, ben sadece özel posta yada facebook sayfamdaki kutuma gelen mesajları cevaplarım, böyle davranmakla da özgürüm. İletişimi de istediğim insanlarla kurarım, bir insana olumsuz cevap verdiğimde bunun bir sebebi vardır. Ayrıca bu işli profesyonel olarak yapmıyorum, kendime ait iş yerimde boş vaktimde yapıyorum el emeklerimi.