İsimli pembe lavanta keseleri

-

İsimli pembe lavanta keseleri aslında kız bebek hediyeliği olarak hazırlandı. Ve fakat lavanta keselerinin pek çok kullanım alanı olduğu malum, dolayısı ile farklı süslemeler ve renklerde nikah hediyeliğinden, doğum hediyeliğine kadar hediyelik olarak hazırlanabilir. Ya da sadece asıl kullanım alanına uygun olarak kendi dolaplarınızın içinde, kıyafetleri korumak için kendinize de lavanta kesesi yapabilirsiniz.Lavanta keseleri kanvas kumaştan, saten kumaşa, keçeden kadife kumaşa kadar pek çok farklı kumaş türünde hazırlanıyor.

Sizlerle çiçek süslemeli lavanta keselerimizi paylaşmak istedim. Biz ürünleri doğumda dağıtılması amacı ile hazırladık fakat aslında hediyelik olarak dağıtım yelpazesi genişletilebilir. Söz, nişan, kınalarda, nikahlarda, doğumlarda veya kırk mevlitlerinde üzerine istenilen isim, tarih vs. yazılarak hediyelik olarak dağıtıma hazır hale getirilir.

Bebeğin cinsiyeti kız olduğu için pembe konsepte uygun şekilde lavanta keseleri hazırladık.

Keselerin boyutlarını belirledikten sonra dikiş makinesi ile dikim işlemini gerçekleştirdik. Sonrasında içerisine lavantaları doldurduktan sonra kurdele yardımı ile ağızlarını kapatıp, çiçeğimizi üzerine silikon tabanca yardımı ile yapıştırdık. Üzerine pileksi tabakadan kestiğimiz harfleri yine silikon tabanca yardımı ile yapıştırdık ve bebeğin ismini yazmış olduk. Böylelikle lavanta keselerini gelen misafirlerinize tatlı hediyelikler olarak anı kalması adına dağıtabilirsiniz.

İsimli lavanta keselerimiz ile fikir arayışında olanlar için yardımcı olabildiğimi umuyorum.

Herkese kolay gelsin

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için oykulutasarimlar adıyla sosyal medya hesabımızı takibe alabilirsiniz.

oykulutasarimlar

Bir Cevap Yazın