İşte deri dokusu tepsim

-

İşte bu da deri dokusu için daha iyi bir örnek olan tepsim. Bu çalışmada tekniğe daha uygun renkler kullanmışım, yani altta açık kahve üstünde ise koyu kahve. Üzerine de altın rengiyle türk desenlerinden birini çalıştım. Peki bu nasıl sizce?

detay
detay

30 yorum gelmiş

  1. kondor

    BOYAMA OLDUĞUNU BELİRTMENE RAĞMEN , İNATLA DERİ OLDUĞUNU DÜŞÜNMEK GELİYOR İÇİMDEN. BU DA NE DEMEK ; TEKNİK İŞLEM , BAŞARIYLA UYGULANMIŞ DEMEK.DENEMEK İSTEYECEĞİM BİR TEKNİK.

  2. Sibella

    Evet ben de deri dokusu için daha doğru bir örnek olduğunu kabul ediyorum. Bu teknikle boyanan mobilyalar da çok güzel görünüyor. Bir de bu teknikle duvar boyamak için rulo şeklinde aletler var. Yani duvarda da deneyebilirsiniz, tabii daha farklı renklerle.

  3. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Sibel(la) Abla :) Şimdi bir şey diycem belki gülersin :p Hani önceki konu vardı ya baskılı ekmekliğim… Ben 10 marifete her girişimde her o konu kenarda duruşunda ben inatla onu “baskılı ekmeğim” diye okuyup her defasında da istisnasız “ekmeğe baskı mı?” diye düşündüm…Oraya sanırım bu saçma sulak yanlış okuyuşumdan dolayı bir şey yazmadım :D- Evet evet annem iyileşti ben ondan böyle kendi içimde mutluyum -Heh şimdi buna gelicem deri dokusu çok güzel duruyor ama ben 2 şeye daha bayıldım.1.si hani desen yapmışsın ya üstünü çok muntazam duruyor nasıl desem sanki hazır gibi hani sanki o hep öyleymiş gibi…Bir de mesela benim kullandığım verniğim parıl parıl parlıyor saolsun ve beyaz bir şey üzerine uyguladığımda sarımtırak yapıyor.Senin verniğini çok sevdim :)Tamam biliyorum Sibel Ablam 1000 kere sen 100 kere mybadem de en az bu kadar söylemiştir sanırım yarı mat vernik diye…Nalbura gidince ne diye istiycem ben ? :D

  4. Sibella

    Sevgili Fraise senin yorumlarına bayılıyorum vallahi. Ben malzemelerimi nalburdan değil hobi marketlerden alıyorum ya da yapı marketlerin hobi bölümlerinden. Ahşap boyama için yapılan vernikler bence daha güzel oluyor. Ben de senin gibi mat vernik seviyorum. Bir de son zamanlarda daha kolay diye mat sprey vernik alıyorum ve bir kaç kat uyguluyorum.

  5. Sibella

    Bir de unuttum desenleri de açık renk karbon kağıdıyla tepsiye geçirip ince uçlu fırçayla boyadım. Ben ince işçilik isteyen ayrıntı işleri yapmayı çok severim. Yavaş ve dikkatli çalışırım o yüzden temiz olurlar.

  6. Sibella

    Ahhh Ah maalesef hiç kullanmadığım malzemelerden biri de gomalak, üzgünüm sesiber. Beğendiğine de sevindim.

  7. Gamy

  8. selam ben aranıza yeni katıldım.kendi kendime sizinde yorumlarınızın yardımıyla ahşap boyamaya başlıyacağım. bu ürün hakkında bayadır yorum yapmıyosunuz görüldüğü üzere ama nolur bana yardımcı olur musunuz? ben nişanlıma ofisinde kullanması için mdf kalemlik aldım ve onu deri dokusu ile boyamak istiyorum bana yardımcı olurmusunuzz? ^^yani altta açık kahve üstünde ise koyu kahve. Üzerine de altın rengiyle türk desenlerinden birini çalıştım.^^ demişsiniz peki o zemindeki pütürlü görüntüyü nasıl yaptınız onu merak ediyorum. nolur duyun sesiiimii bu çalışmam benim için çok önemliiii….

  9. asyayaren

    ah caaanım hoş geldin ……………..inan anlasam sesini duyardımda merak etme sen kısa zamanda biri koşar yardımına .)))

  10. tambatumba

    ellerinize sağlık ben de bu tür desenleri çok severim.porselen tabak üzerine çalışmalarım var ama daha fotoğraf yükleyemedim.

  11. Sibella

    GLSHKN öncelikle aramıza hoş geldin. Bence bu teknik için şu yazımı ve yorumlarını da mutlaka oku. Orada biraz daha ayrıntılı anlatmışım. Tekrar sorun olursa sorabilirsin.

  12. gönderdiğiniz yazınız bana yetirince yardımcı olucak şimdiden çok teşekkür ederim. aranıza girdiğim içinde çok memnunum:)

  13. Sibella

    Size deri dokusu için evde yapabileceğiniz bir aparat fikri vereyim. Hani şu marketlerde cam bezi olarak satılan deri, güderi benzeri bezler varya, ondan 10 a 10 cm bir kare kesin ve tam ortasından büzüp katlayarak bantlayın ya da bağlayın, işte bunun uç kısımlarını ikinci kattaki koyu rengin bastırıp çekerek boyanmasında kullanabilirsiniz.

  14. şu büzüp katlayarak kısmını tam anlayamadımm kusura bakmayınn biraz daha açıklayıcı olursanız çok sevinirim..

  15. Sibella

    Nasıl anlatsam acaba, böyle uzaktan da zor oluyor. Şimdi hani masanın üzerinde duran kare örtüyü tamortasından tutup çekince kenar tarafları büzülüp toplanır ya aşağıda işte onun gibi kenarlar açıkta kalacak orta kısımdan toplanan yer bağlanacak. O açıkta kalan kenarların toplandığı kısımlar da boyamada kullanılacak. Üff çok mu karışık oldu acaba, bilmem anlatabildim mi?

  16. Sibella

    embir diyor ki;Sibel tam gaz mesaidesin bu aralar :)) ahşap boyama yapan yapana :))

    Valla ben halimden memnunum canım hiç önemli değil, yeter ki elimden gelsin her zaman yardıma hazırım.

    cocuklacocuk diyor ki;sibella çok güzel bir çalışma olmuş harika bir tepsi bu

    Çok teşekkürler arkadaşlar, uzun zamandır ara verdiğim boyamalarıma yavaş yavaş başlamak istiyorum ama biraz rahatsızlandım, yakında inşallah :)

  17. SUPERSKY

    sibella öncelikle geçmiş olsun.yaptıklarınız tek kelime ile harika olmuş.bende birsüredir istanbul dışındaydım yeni geldim ilk işim siteyi ziyaret oladu. gittiğim yere b.sayarımı götüremiyorum. oradada zor oluyor. şimdi bakınca nelerkaçırmışım.gözüm gönlüm açıldı ellerinize sağlık….

Bir Cevap Yazın

Tahta dil çubuğundan yakma kitap ayracı

| | 0 Yorum

Ahşap üzerine yakma sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma motifli kitap ayracı

| | 0 Yorum

Baykuşlu ahşap sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma yazı nasıl yazılır?

| | 1 Yorum

Ahşap üzerine dekoratif yakma resim

| | 1 Yorum

Ahşaptan minyatür motor yapımı

| | 0 Yorum

Ağaç dalından çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama minyatür evler

| | 5 Yorum

Ahşap minyatür işlerim

| | 0 Yorum

Ahşap yakma pano nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap maket gemi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kıl testere oymalı raf

| | 4 Yorum

Ahşap soyağacı

| | 0 Yorum