Kağıtlarla haşır neşir…

-

Bu aralar epeyce kağıtlarla haşır neşir oldum ve iki çalışma yaptım.Birincisi, renkli dergi sayfalarını katlayarak burada gördüğüm şekilde çerçeve yaptım.İkinci çalışmamsa ilkine göre daha basit ama çok şirin olduğunu düşünüyorum. Teneke bir kutuyu scrapbooking kağıtlarıyla kapladım. Ayrıntılı bilgi için blogumabakabilirsiniz.not: uzun zamandır derslerdi sınavlardı derken 10marifet’i ektim biraz :( Ama özledim sizleri, hiçbir sitede olmayan bir dayanışma var burada, o yüzden çok seviyorum 10marifet’i :)

küçük kuşu çok sevdim :)
küçük kuşu çok sevdim :)

ailemle beraber :)

9 yorum gelmiş

  1. dilevser

    ellerine sağlık.. çerçeve çok güzel olmuş benimde hep yapmak istediğim bir şey by ama hangi dergime kıyayım bilemedim :) kutu da çok sevimli olmuş..

  2. lolipu

    Ben teneke kutu üstü çalışmasını çok beğendim. Kuş çok şirin. Kağıt olduğu için üzerine koruma amaçlı birşey sürülüyor mu? Uzun ömürlü olması açısından :)

  3. nalana

    ben en çok absynte i sevdim,çünkü özlemiştim.naaber güzel kızım.sınav sonuçları seni mutlu ettimi?ellerine sağlık ikisi de çok güzel olmuşlar.

  4. Noblesse

    kağıtların düzgün rulo yapılabilmesi için tüyo da vermişsiniz, ben de denemek isterim.Her iki çalışmada çok güzel olmuş

  5. absynthe

    öncelikle teşekkürler herkese :)dilevser, ben normalde kuşe kağıt dergileri okumam ama bunlar gazetelerin promosyon dergileri, hatta yemek dergileriydi, bir de tansaş dergisi vardı :) 14 şubat civarlarında bir sürü pırlanta dergisi veriyordu onlardan süper malzeme çıkardı ama babannem sağolsun atmış.. dediğim gibi bu promosyon dergileri çok işe yarıyor onları kullanabilirsiniz.lolipu, elimde cila gibisinden birşey yoktu sürmek için. vernik gibi bir maddeyle de nasıl olur pek bir fikrim yok, bana sanki parlayınca otantik duruşu bozulur gibi geldi.nalan ablacım çok sağol ben iyiyim sen nasılsın? sınavlar da süper geçiyor, haziran’a az kaldı sabrediyorum :) bu çerçeveyi de evime gittiğim ara yaptım zaten, yoksa ankara’da derslerden okuldan vakit bulamıyorum maalesef..

  6. kondor

    hiç güzel olmamış ki, kuşa yem versene.pıt pıt kafalarının hızla mekanik bir alet gibi çalışırken; yemek yemelerini seyir edesim geldi.yorumu bloga bırayım dedim blogger olmayınca kabul etmedi.

Bir Cevap Yazın

Simli bantla mumluk yenileme

| | 0 Yorum

Dondurma çubuklarından ahşap maket ev yapımı

| | 2 Yorum

Rendeden küpe organizeri nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Ahşap kasa yenileme

| | 2 Yorum

Mandal ve kağıtlardan yapılmış süsler

| | 0 Yorum

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum