Pazartesi, Aralık 5, 2016

43 YORUMLAR

  1. ne kadar güzel olmuş, çok beğendim ben. bu sayede bloğunuzu da gezme fırsatı bulmuş oldum. ellerinize sağlık..

  2. elinize sağlık, çok güzel olmuş.. Bu kadar mı gerçeğe yakın yapılabilinir, sizi kutluyorum.. Lütfen eserinizin kıymetini bilin

  3. sizlerdeki bu sabırlı çalışmaları gördükçe ben kendimden utanıyorum:S minicik eşyaları bu kadar detayla bir araya getirmek büyük bi marifet. buarada blogunzuda ki kara kızı çok sevdim…

  4. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım bende iç mekan çalışmasını çok sevdim .Sırada bir soultan var köşesinde oturan.Ayrıntılar sevgili öğretmenimizin yardımıyla öğrenildi.Kırmızı simle odunların üzerinde kor görüntüsü bile yapıldı.Fotoğrafta pek belirgin değil ama,çok keyifli bir çalışmaydı.Küçük güneş o kız benimde beyendiğim bir bebek .Birde mavili versiyonu var.

  5. Harika olmuş arkadaşım,kelimeler yetersiz kalıyor. Minyatür çalışmanın ne kadar zor olduğunu sesinin ellerinde öğrendim ama bunların her bir detayını ayrı ayrı incelemek zorluğu daha iyi idrak etmeme yarıyor. ellerin dert görmesin:)Kimbilir yakından nasıllar?Oduvardaki lambanın altı ile beraber aynısı bende var:)))

  6. Bunu çerçevelettikten sonra yeniden resim göndersene buraya. Bu arada sergi olursa ne olur haberim olsun geleceğim yakından göreceğim,dokunup seveceğim:)))

  7. Çok teşekkür ederim arkadaşlar.Bende benzettim Türkan Şoray’a.Yıl sonundaki sergiye koymak isterse İsmek o zaman haber veririrm Fiammacım.Aslında sayılarını arttırabilirsem ben bizim bankanın bir sergi yeri var oraya koymak istiyorum

  8. bu rölyeflere bayılıyorum ilk kursa rölyefe yazılmaya girmiştim ama rölyef burada yok dediler o sayede de folyo ile tanıştıydım.Rölyef hala içinde durur yani çok güzeller elleriniz dert görmesin

  9. aman aman nazesencim, bu ne güzellik.epeydir marifeti, kaplumbağa hızıyla izlediğimden kaçırmışım.ellerine sağlık canım,harika olmuş.sendeki bu sabıra ve detaylara verdiğin cana hayranım.

  10. Bende çok beyendim detaylar harika hele ocağın kıvılcımları müthiş güzel .Bende seneye kursa katılmaya karar verdim

  11. Winny’e katılıyorum. ocağın kıvılcımları sanki gerçek gibiydi.rölyeflerin tek şanssızlığı bire bir yakından görülmesi gerektiği. ne yaparsanız yapın fotoğraflarda detaylar tam görülemiyor ve hissedilemiyor.o kadar çok güzel detaylar varki onların görünmesi için kare kare fotoğraflanması gerekir. bu da çok zor işte :(((ellerine kollarına sağlık sevgili arkadaşım.:))

  12. nasıl kaçırmışım ben bu harika çalışmayı:(bakmaya doyamadım ne kadar güzel bir çalışma. arkadaşlara katılıyorum detaylar harika elleriniz dert görmesin…

  13. Ellerinize sağlık. Harcanan emek çok fazla, belli. Ve de emeğe değmiş gerçekten. :) En ince detayına kadar uğraşmak… Elleriniz dert görmesin gerçekten. Çok çok güzel. :))))

  14. rölyef ve bebeklerim evim dergisinde
    rölyef ve bebeklerim evim dergisinde

    Rölyeflerim Evim Dergisinin temmuz ayı sayısında yer aldı bende 10 marifettede paylaşayım dedim

  15. Çok teşekkür ederim arkadaşlar bende çok keyif almıştım yaparken.Şimdi sırada bir saraylı kadın var bitirince paylaşırım sizlerle