Pofuduk boya nasıl yapılır? Pofuduk boya ile kaymaz tabanlı çorap yapımı

-

Pofuduk boya ve kaymaz tabanlı çorap yapımı.
Bu yazıda hem pofuduk boya nasıl yapılır ondan bahsedeceğim hem de pofuduk boyalarla kaymaz tabanlı çorap yapımını paylaşacağım.

Pofuduk boya nasıl yapılır?

1 kap un
3 kap traş kremi
gıda boyası
bir kase ve karıştırıcı

Bize gerekli malzemeler bunlar, gerisi gerçekten de çocuk oyuncağı. Zaten pofuduk boya yapacaksanız buna bir çocuk etkinliği olarak bakabilir, onlarla beraber yapabilirsiniz.
1 kap tutkal, 3 kap traş kremi ve 1 kap unu aynı kap içine karıştırıyoruz. Karıştırıyoruzdan kasıt kaşıkla iyice karıştırmak değil, sadece malzemeleri aynı kapa koymak. Hava kabarcıklarını kaybetmek istemeyiz.
Sonra içine istediğiniz renk gıda boyasından birkaç damla damlatıyor ve biraz karıştırıyoruz. Yoğunluğu istediğiniz gibi olmamışsa malzemele ayarlarını değiştirerek biraz daha ekleme yapabilir, istediğiniz ayarı bu şekilde yakalayabilirsiniz.
İşte pofuduk boyanız hazır. Eğer evde içi boş bir boya sıkma şişeniz varsa onun içine koyarak rahatlıkla kullanabilirsiniz. Eğer yok ise de eski usullere geri dönerek, kilitli buzdolabı poşetine boyayı doldurup bir ucundan delik açarak kullanabilirsiniz.

Şimdi gelelim kaymaz tabanlı çorap yapmaya. Kaymaz tabanlı çoraplar çocukların koşarken düşmelerini engellediği gibi yetişkinler için de çok kullanışlı oluyor. Yoga, pilates ya da spor ayakkabı giyilmeyen sporları yaparken kaymaz tabanlı çorap gibisi yok. Hatta terlik giymekten hoşlanmayan bir insansanız evde de kullanabilirsiniz.

Bu örnekte havlu kumaştan çorap üzerinde çalışılmış. Normal çorap da pekala olur.
Çorabın altına belirli aralıklarla podufuk boyamızdan yapıştırıyoruz ve kaydırmaz tabanlı çoraplar elde etmiş oluyoruz. Gördüğünüz gibi çok basit, ama cin bir fikir aynı zamanda, yalan mı? :)

Kaynak 1 kaynak 2

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum