Eski fırın tepsisinden magnetli pano yapımı

-

Eski fırın tepsisinden magnetli pano yapımı. Ben şahsen bayıldım bu işe, gerçekten kolay ve işlevsel bir geri dönüşüm ve kendi yap çalışması gibi geldi. Eski eşyaları yeniden değerlendirebilmek zaten harika bir his, böyle kolay ve ilham verici fikirler bulunca da tadından yenmiyor : )

Gerekli malzemeler;
Fırın tepsisi
Siyah met renk sprey boya (elbette zevkinize göre başka renkte sprey boya da kullanabilirsiniz)
Makas
Deri ip ya da jüt ip

Öncelikle fırın kabını yüzeyi pürüzsüz olacak şekilde iyice temizlemek gerekiyor. Yağ ve bulaşık teli kullanabilirsiniz eğer üzerindeki pürüzleri geçirmek zor oluyorsa. Daha önce kullanılmış bir tepsi üzerinde çalıştığınızı düşünecek olursak ters tarafı daha pürüzsüz olacaktır tepsinin. Bizim de pano olarak asıl kullanacağımız alan orası olacak.
Fırın tepsisinin pürüzsüz ve temiz olduğunu noktada iyice kurulayıp sprey boya ile boyamaya geçebilirsiniz. En iyi sonuç için kullandığınız sprey boya üzerindeki talimatları uygulayın.
Boyama işlemi ardından 24 saat kuruması için fırın tepsinizi bir kenara bırakıyoruz ve ellemiyoruz.

Asmak için deri kayış kullanılmış bu çalışmada, çok da şık durmuş. Kullanacağınız ipin tepsi boyundan birkaç kat uzun olmasına dikkat edin, çünkü dolayacaksınız.
Sonra fotoğraftaki gibi bağlayarak bir üçgen oluşturmaya çalışacaksınız.

Sonra da evinizin istediğiniz bir köşesine asabilirsiniz. Üzerine mıknatıslar yardımı ile ister kart, ister fotoğraf, ya not not kağıtları yapıştırın.

Fırın tepsisi ile yapabileceğiniz bir başka çalışma da çocuklar için olabilir. Çocukken siz de elbise kombinleyerek saatlerimizi geçirir miydiniz? Kağıttan keserek yapılan versiyonları vardı, bayılırdım! Aynı mantık ama bu defa mıknatıslısı. Özellikle araba yolculuklarında çocukları oyalamak için harika bir fikir. Mıknatıslı olduğu için düşüp kaybolma derdi de pek olmayacaktır.
Mıknatıslı tabakalardan alarak el işi kağıtlarından keseceğiniz elbiseleri tabakalara yapıştırıp böyle bir oyun hazırlayabilirsiniz. Yine tepsiyi boyamak gerekecek tabii. Sonra çocuğunuz bir çok farklı kombin oluşturarak neşeli saatler geçirebilir. İlla elbise olmasına gerek yok, araba uçak ya da meyve sebze gibi aklınıza gelebilecek pek çok şekilden yapabilirsiniz bu çalışmayı.

Bu çalışma şu kaynaktan alıntılanmıştır.

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 13 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum