Kanaviçe kelebekli kolye modeli

-

Kanaviçe kelebekli kolye modeli. Kanaviçe gercekten çok emek isteyen ve dikkat gerektiren bir iş. Çarpı işi yapmak küçücük bir obje bile olsa gercekten çok uğraştırıcı olabiliyor. Fakat sonucu gördüğünüzde sizden mutlusu yoktur🙃🙃🙃 Hele bir de çalışmanız satışa sunulduysa ohhhhh… Hayat bizlerin hep böyle küçük şeylerle mutlu olmamızı sağlasın inşallah 🤗 (aminnnnn) Kanaviçe kolye modelleri çok seviliyor şu sıralar evet ama aslında çarpı işi tekniğinin yakışmadığı pek az şey var. Broş ya da küpe gibi diğer takı modelleri bir yana seccade kenarı, yemeni, havlu kenarı ya da masa örtüsü, runner gibi pek çok kumaş üzerinde kendini gösteren bir nakış tekniği olduğunu söyleyebiliriz.

İlk olarak şunu belirteyim küçük kareli etamin kumaş tercih etmek yapılacak çalışmanın daha güzel görünmesini sağlayacaktır. Kanaviçe yaparken kasnağınızı modelinizin büyüklük ve küçüklüğüne göre ayaralamalısınız. Aksi takdirde resminizi kumaşa aktarırken sorun yaşayabilirsiniz, kanaviçede en önemli nokta bu, bunlara dikkat edildiği takdirde yapmaya çalışacağınız iş güzel olacaktır. Size bahsedeceklerim şimdilik bu kadar, fakat en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere!

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

_pembemasal_

✔Cocuk gelisimi öğrt. 👩‍🏫 ✔Evinin hanımı 👪 ✔El emeğiaşığı 💕 ✔Dikiş sever 💕 ✔Ahşap boyar 💕

Video: Kanaviçe işlemeli kolye nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kanaviçe işlemeli kolye yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kalp ve balıklı kolye

| | 0 Yorum

Makara kolye yapımı

| | 0 Yorum

Püskülerden kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal ve incili kolye yapımı

| | 2 Yorum

İnci kolye yapımı

| | 0 Yorum

En basit kolye nasıl yapılır?

| | 2 Yorum