Kartondan Tavla İmalatı

-

Tatil için gittiğimiz evimizde tavlamız yoktu. Gece can sıkıntısından tavla oynamak istedik. Yapabilirim diye düşündüm ve sıvadım kolları.
Bunun için gerekli olanlar:* karton magaza paketi* makas* kalemİlk önce paketi köşelerinden boylamasına kesin.

Her iki tarafa da karşılıklı olarak uzun üçgenler çizin.

İşte buyrun çanta şeklinde tavlanız…Şimdi bir de zar lazım size evde zar da yok ise. Bunun için gerekli olanlar yine; kalem, kağıt ve yapıştırıcı.6 adet istediğiniz boyutta (çok büyük olursa kareler, zar iyi sallanmaz) kağıttan kareler elde edin. Sonra kareleri birbirine yapıştırarak bir küp oluşturun. Rakamları da verdikten sonra zarınız hazır.

5 yorum gelmiş

  1. kondor

  2. saatoniki

    ooo evet tavla sıkıntısı tatilde büyük önem arzediyo..nerden biliyom..e tatildeydim ya işte..ama bizim otelde yok yoktu..sıkıntı bilen bilmeyen herkesin tavlaya sahiplenmesinden kaynaklandı..laf aramızda şahane oynarım bu oyunu ama karşımda az buçuk bilen biri olcak..yoksa kızdırmanın bi zevki olmuyo..bu noktada hemen yine çocukla bi dönüyoruz..o zaman yine fakirim..komşunun oğlunda gördüğümüz “kızma bilader” i oynayabilmek için çocuğa bin türlü yalakalık yapardık o hain evladın oyunda mızıkçılık yapmasına bile göz yumardık mecburen..ama abimle bu duruma daha fazla dayanamamıştık..mukavvadan ve kartonlardan kendimize bi kızma bilader yapmıştık..malzemeleri vereyim belki yapmak isteyen çocuklar vardır etrafta..50*50 karton veya mukavvamakas yada falçatayuvarlakları yapmak için para veya uygun kapak.pastel veya kuruboya..(4 renk ya..ayırmak lazım renkleri.)4 adet fasulye4 adet fındık4 adet nohut4 adet aspirin(panalgin de oluyo)sayı için yuvarlak kesilen bi kartonun üzerine 1den 6 ya rakamlar yazılacak..ortasına toplu iğne ile kartondan bi ok takılacak..ii eğlenceler..

  3. kondor

    ama bu benim gözümün önüne gelmedi yani kafamda şekillenmedi nası olaki diye yap kardeş öyle anlatmakla olsaharita diyem bişey olmazdı dimi dimi dimiya

Bir Cevap Yazın

Kağıttan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Fon kağıdı ile çerçeve süsleme

| | 2 Yorum

Kağıtlardan perde

| | 0 Yorum

Kartondan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Kutudan evler- balkon duvar süsü

| | 0 Yorum

Kostüm detaylı kitap ayraçları

| | 0 Yorum