KAPI SÜSÜ

-
biz yaptık
biz yaptık
biz yaptık
biz yaptık

bu kapı süsününün yapımı çok kolay. ataç, takvim yaprağı, not raptiyesi ve çıta gerekiyor. takvim yaprağını ataçın boyutunun 3 misli kadar büyüklükte(uzun şeritler yapıp kesmek daha kolay) kesip, şekilde ki gibi katlıyorsunuz, ataçın üstünden ataç içten uçları tutacak şekilde geçiriyorsunuz. boş ataçı kapladığınız ataçın ucundan zincirleme geçirip, aynı işlemi istediğiniz uzunlukta devam ediyorsunuz. eşit aralıklarla raptiye ile çıtaya tutturuyorsunuz. herkes renkli taş veya metal zannediyor. yapımı çok kolay. çocuklarla birlikte yapmak müthiş zevkli.

24 yorum gelmiş

  1. pembetilki

    çoOoOoOoOoOook beğendim ben bu kapı süsünü..ellerine sağlık..en kısa zamanda bende pencereme yapıcam bundan…çok kıskandım bak seni..:)

  2. sefa97

    teşekkürler. pişman olmazsınız, ben 3 yıldır kullanıyorum, temizliği çok kolay, sadece çıtanın tozunu almanız yeterli.tekvim yaprağı parlak kuşe kağıdı olduğu için toz tutmuyor. camlarıda sinek pisliğinden koruyor. hemde çok güzel duruyor. ben sefa nın odasının camına yaptım.

  3. kondor

  4. saatoniki

    kapı süsü güzel ..ama bi de sineklerin içeri girmesini engellemek gibi bi misyonu olsa daha şahane olurdu..var mı ööle bi görevi yoksa sadece süs müdür bu şey?orda resimde de bişi var ama anlamadım nedir..İLAN:itina ile 10 derste fotoğraf çekmesi öğretilir.Kadraj,pozlama,netleme ile ilgili sorunlar yok edilir..

  5. sefa97

    1. si senin bu konuda ki yorumunu çok merak ediyordum.2. si daha sık ve uzun yapılırsa sinekleri kesin engeller.3. sü çok dayanıklı çocukların koparma olasılığı yok.4. sü acemilik işte kabul ediyorum, ayar yapamamışım. yoksa foto mak. mükemmel valla. bizim kameranın papucunu dama attı.takılırsam yardım kabul edilir.

  6. canım sefaa… izmir sıcakk yanıyor.. bırak kapı süsünü falan sıcak için çaren varsa onu yollaaa:)))öptük seniii

  8. sefa97

    klima, duş, havuz, deviz, el vantilatörü, balkona su doldur, plastik havuz, havuzun içinde masa, bikini, mayo ile dolaşma(evde) ve alacan uçak biletini, geleceksin buralara oooooooooh küfür küfür……..

  9. zuzuya

    renk renk olması harika her eve her mobilyaya uygun..masrafsız zevkli ama en güzel dergi kapaklarıyşla olur sanırım yada doktorlara verilen renkli dosyalarla..;)

  10. sefa97

  11. sefa97

  12. Sibella

    Ay ben de yapmıştım bundan seneler önce ama şimdi bulamıyorum, sanırım bir önceki taşınmamızda kargaşaya geldi atıldı heralde. Ben de yaparken aylık dergilerin sayfalarını kullanmıştım ama fazla kullanmak nasip olmadı, bir daha mı yapsam ne :))

  13. lilacsmell

    pembeli olanından banyo kapısına yapacağım ben bundan,şimdiyese oturma salonumun kapısına tığla zincir çekerek ve metal zincirlerle ponpon ve keçe çiçekler püsküllerle bir deneme yapıyorum bir kolyemi bile kullandım birazdan biter eklerim:)

  14. lilacsmell

    Benim kapı süsü bitti fotoğraflamaya çalıştım ancak tam karşıda pencere olduğu için hoş görünmedi,akşam deneyeceğim :)

Bir Cevap Yazın

Kurumuş dallarla mantar pano süsleme

| | 0 Yorum

Yumurtadan teyzeler – duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Deniz kabuklarından dekoratif kalp

| | 2 Yorum

Doğal malzemelerden balkon süsü yapımı

| | 0 Yorum