Kahve aromalı yılbaşı süsleri yapımı

-

kahve-aromali-yilbasi-susu-toplari-yapimi-1

Bu yılbaşı hoş kahve aromalı olsun dedim ve kahve çekirdeklerinden süsler yapmak istedim. Çok basit ve çok eğlenceli bir çalışma oldu. Sizinle onu paylaşmak istiyorum. Sadece yılbaşı ağacının süsleri değil, çok hoş oda süsü ve sevdikleriniz için ilginç bir sürpriz olabilir.

Gerekli malzemeler:

  • Köpük topları
  • Kurdele
  • Takı çivileri veya terzi (toplu) iğnesi
  • Silikon tabancası
  • Makas
  • Kahve çekirdekleri
  • Boncuk çeşitleri
  • Boncuk yapıştırıcı
  • Simli oje

Yapılışı:

1. İlk önce süsümüz için kurdeleden askı yapmalıyız. 15-20 cm kurdele kesip köpük topumuza çiviler ve silikon tabancası yardımıyla yapıştırıyoruz.

2. Şimdi kahve çekirdeklerini istediğimiz şekilde yapıştırmaya başlıyoruz. Burda hayalnizde ne varsa yapabilirsiniz. Söz veriyorum odanız çok güzel kahve kokmaya başlar :)

3. Bütün topumuzu kahve çekirdekleriyle süsledikten sonra son dokunuş olarak boncuk yapıştırıyoruz ve simli oje ile süslüyoruz.

4. Son olarak kurdele yapıp ya yılbaşı ağacımıza asabiliriz ya da arkadaşlarımıza sürpriz hediye olarak verebiliriz :)

Mutlu yıllar!

Facebook sayfamdan değişik tekniklerle yaptığım başka el işi çalışmalarına da bakabilirsiniz, hepinizi bekliyorum. Duyurumu da FB’ta yaptım.

#ödüllü2014yılbaşıyarışması

3 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
El_Krafto

Benim adım Tatiana. Elkrafto uzun süreli çalışma ile vücut ve ruhumuzu süsleyen güzel şeyleri yaratmak adına kazanılmış olan tecrübenin ürünüdür. İnsanlar şans getirdiklerini söylüyor! Ve ben buna inaıyorum:) bu yüzden sizin için yaratmaya devam ediyorum. Elle yapılan herşeyin yaratıcısının sıcaklığını yansıttığına inanıyorum ve bu sıcaklığı hepinize hediye ettiğim için çok mutluyum.