Keçe arabalı erkek bebek kapı süsü

-

arabali-keceden-erkek-bebek-odasi-kapi-susu-ornekleri
Terzi kendi söküğünü dikemezmiş :) Oğlum 3 yaşında, odası için kapı süsünü daha yeni yapabildim. Simit formundaki fon kısmı için koli kutusu kullandım. Daire şekli için tabak kullanabilirsiniz. Bu fon kısmının yapılışı için farklı teknikler var, ben iki farklı kumaşı birleştirdikten sonra arka kısmına gererek yapıştırdım ama çok zor oldu. Daha uygun yapılışı için videoler var onları izlemenizi tavsiye ederim. Kumaşla karton arasına elyaf ya da sünger koymayı unutmayın. Üzerindeki figürleri keçeden elyaf dolgulu olarak hazırladım. Oğlum polis, itfaiye ve ambulans hayranı olduğu için kapı süsünü buna göre tasarladım. Araç ve insan figürlerinin kalıplarını pintrestten bulabilirsiniz. Harfleri bilgisayardan çıktı alarak kestim. Kapı süslerini asarken kapınıza zarar gelmesini istemiyorsanız benim gibi askı kurdelesini uzunca tutup kapının tam üstünden raptiye ile tutturabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Gülhan

üretmeyi, renklerle oynamayı seven hobi aşığı bir anneyim. kişiliğim gereği hobinin tek bir çeşidiyle değil farklı işlerle uğraşmayı çok seviyorum. bana instagramda gulhanin_hobi_bahcesi hesabımdan ulaşabilirsiniz.

Keçe deniz kızı yastık ve kapı süsü

| | 0 Yorum

Deniz bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum

Kedili banner bebek odası isimliği

| | 0 Yorum

Minnie Mouse pembeli kapı süsü

| | 0 Yorum