Keçe Denemem

-

Herkes keçe yapıyor bende heveslendim aldım temizlik bezini elime bi deneme yaptım. İlk deneme için idare eder sanırım. Bir ay oldu yapalı ama paylaşmak bu güne kısmetmiş.

17 yorum gelmiş

  1. favorim hoşgeldin.nerelerdesin?özlettin kendini.ne güzel işlerle dönmüşsün :)ellerine sağlık.dur bi inceleyeyim.

  2. Figen abla diyor ki;renkleri de, cikcik de çok sevimli olmuş…ellerine sağlık ablam :)

    Figen ablammm canım teşekkür ederim,

    mavisofra diyor ki;bak sen bzim kıza neler yapmışşş eline saglık kuşum bnm:))))))))))))))

    ne yapmış:) tşkler canımcım.

  3. ooooo hoş geldin favorim ellerine sağlık çok şeker olmuş arkasına mıknatıs yapıştırsan çok hoş magnet olur tuttum bunu:)

  4. dolunay82 diyor ki;favorim hoşgeldin.nerelerdesin?özlettin kendini.ne güzel işlerle dönmüşsün :)ellerine sağlık.dur bi inceleyeyim.

    hoşbulduk canım annemlerdeydim artık buralardayım ALLAH izin verirse. Bende sizleri özledim. Ne işi kız bi deneme yaptım bakalım keçe alıp belki devamını getiririm. Tşkler canım.

  5. 03bellinda diyor ki;ooooo hoş geldin favorim ellerine sağlık çok şeker olmuş arkasına mıknatıs yapıştırsan çok hoş magnet olur tuttum bunu:)

    hoşbulduk canım benim teşekkür ederim beğenmene sevindim:) magnet kadar küçük değil ama irice bi magnet olabilir:)) o ince mıknatıslar nerde satılıyor ki:)

  6. evet bende reklam magnetlerini hiç atmam böyle bir şeyler yapınca arkasına yapıştırmak ii oluyor.siyah fon yapıp çektiğin resim daha bi güzel göstermiş sanki.bunu yaptıysan keçe ilede yaparsın elbette:)bende istiyorum keçe alacağımda elimdeki yarım işlerimi bi bitirebilsem:)

  7. Noblesse diyor ki;favorim çok cici, çok sevimli olmuş, ellerine sağlık.

    Noblessem çok teşekkür ederim,

    03bellinda diyor ki;reklam için veriyorlar ya tüpçüler falan öyle bi şey olabilir

    aa evet iyi fikir,

    dolunay82 diyor ki;evet bende reklam magnetlerini hiç atmam böyle bir şeyler yapınca arkasına yapıştırmak ii oluyor.siyah fon yapıp çektiğin resim daha bi güzel göstermiş sanki.bunu yaptıysan keçe ilede yaparsın elbette:)bende istiyorum keçe alacağımda elimdeki yarım işlerimi bi bitirebilsem:)

    bende atmayayım bulduğum reklam magnetini saklayayım:)) bakalım birde keçe almaya fırsatım olursa denemek istiyorum. Seninde işlerini merakla bekliyorum canım.

  8. aslimavi diyor ki;favorim hoşgeldin iyiki geldin, ellerine saglık cok seker olmus. ben gözlerine bayıldım

    aslım tşkler hoşbulduk canım, beğenmene sevindimm:)),

    farfin diyor ki;çok tatlı olmuş ellerine sağlık canımcım hoşgeldin:)

    hoşbulduk farfincanım tşkler:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Yeşil siyah broş yapımı

| | 0 Yorum