Keçe erkek bebek kapı süsü

-

keceden-erkek-bebek-odasi-mavi-kapi-susu-modelleri-1
Herkese merhaba. Bugün sizlerle keçeden yaptığım kapı süsünü paylaşmak istedim. Kapı süsü işi gerçekten hem zevkli hem de yaratıcılığınızı ön plana çıkarmanızı sağlayan bir uğraş ve üstelik çok zor da olmayan bir iş. Bu nedenle benim hiç yeteneğim yok diyen bayanlara en azından denemelerini tavsiye ederim. Bu kapı süsünde ben ne çok ince ne de kalın keçe kullandım. Yapıştırıcı malzeme hiç kullanmadım. İşin zor kısmı kalıbını çıkarmaktı. Herhangi bir yerden kalıp kullanmadan kendim çizerek kalıp oluşturdum. Önce bebeğin kafasından başladım. Kafa kalıbını keserek göz-burun-ağız çizdim ve onları iplikle işledim.

Gözleri ince makasla oyarak mavi fon diktim. Çocuğunuzun gözü mavi olmak zorunda değil tabii, bu sadece bir mizansen :) Daha sonra kenarlarını dikerek arka yüz ile birleştirdim. İçine pamuk doldurdum.

Ardından gövde kalıbını yine kendim oluşturduğum kalıba göre kestim. Dikişle kenarlarını sabitledikten sonra tuluma cep ekledim ve içini doldurarak gövde ve kafayı birleştirdim. Yapıştırıcı kullanmadığım için ileride bebeğinizin rahatlıkla oynayacağı bir oyuncak bebek haline gelebilir. Ardından yine bebeğin isminin yazılması için keçeden irili ufaklı kutular oluşturdum. Çökmemeleri için içine pamuk doldurdum. Ve bebeğin elinden iplerle sallandırdım. Arka fonu tamamlayacak şekilde yine halka keçe keserek model oluşturum bebeği sabitledim. Kapı süsümüzün son hali işte böyle oldu.

Kutular bebeğin ismine göre azaltılıp çoğaltılabilir. En üstte yer alan resimdeki Arda ismini fikir vermesi amaçlı programla yazdım. Erkek bebek bekleyen annelere yardımcı olabildiysem ne mutlu..

Bir Cevap Yazın

merve özen

10 marifetli değilim ama kendime yetecek kadar marifet barındırdığım doğrudur.Bu hoş ve yazı yazması keyifli sitede sizlerle paylaşımlarda bulunuyorum.İletişim için mrvbyrkzn@gmail.com adresime mail atabilirsiniz. Keyifli ve kazançlı marifetler dilerim..

Balonlu prenses bebek – kapı süsü

| | 0 Yorum

Yıldızlı erkek bebek kapı süsü

| | 1 Yorum

Keçe deniz kızı yastık ve kapı süsü

| | 0 Yorum

Deniz bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum

Kedili banner bebek odası isimliği

| | 0 Yorum