Pazartesi, Aralık 5, 2016
Keçe iğneleme kedicik ve köpüş

31 YORUMLAR

  1. hahahaaa, ellerinize sağlık brnnyvz ‘cuğum.Çok güzeller.
    Ama ben biraz ayırımcı davranarak köpüşten daha fazla hoşlandığımı belirtmek istiyorum ….:D Bir de blogunuz hangisi , takibe almak istiyorum sizi :)

  2. gokcengcim çook teşekkürler yorumun için bu arada bana berrin diyebilirsin;) kuju aslında blog açtım fakat çocuk küçük olunca yetişemiyorum o yüzden şimdilik askıda blog haber veririm kullanmaya başladığımda;))

  3. munurescim çoook teşekkürler :) keçe iğnelemeyi internetten araştırdım keçe iğneleme iğnesini alıyosun istediğin formu vererek iğneliyosun da iğneliyosun ellerimide iğneledim ben dikkat et canımcım:)

  4. Yaa! berrin hanım, nolacak böyle bu işin sonu .) bir insan bu kadar becerekli olur mu yahuuuu? Ellerinizeee sağlık, dert görmesinler inşallah.

  5. Berrin’cim sen yine de zaman ayırmaya çalış bloguna :D Ziyan olup gitmesin bu güzellikler. Kalıcı olsunlar…
    Bu arada Deliişib unlar b enim öz ablam. :D

  6. ilk fırsatta blogumla da ilgileneceğim inş.:)) öylemi oooh ne güzel abla kardeş yeteneklisiniz maşallah insanın bi kız kardeşi ya da ablası olcak valla :)

  7. Çok şeker olmuşlar, yetenek doğuştan geliyor sanırım, sonradan ne kadar zorlasan da olmuyor.. Bende başladım iğnelemeye… Netten araştırıyorum ama çok öğretici bilgiler yok. genelde yapılmış olanı gösteriyorlar. Doğru düzgün öğreneyim ilk işim yapım aşamalarını tek tek anlatmak olacak.

  8. minecim çok teşekkürler eminim deneyince bırakamayacaksın hoşuna gidecek bence:) şimdiden başarılar kolay gelsin

  9. Köpüş ne kadar masumsa pisicik de o kadar cadıııııııı :) Kıızzz aynı yere bırakma bunları kedi paralar küçük köpüşü alim Allah :) Ay yesinler onları çok tatlılar çok başarılılar hele kaleme mi tırmanıyor nedir bayıldım fotoğraflama şekline Berrincim…. O ap ayrı güzel göstermiş bunları harika fotığraflıyorsun sen de ayrı bir yetenek var o konuda da ben sezdim :) ( ben çok anladığımdan değil de o kadar ayrı bir havası varki çekimlerinin ordan yani sezişim :) )