Cumartesi, Aralık 3, 2016
keçe kuş, fil, kalp ve dondurma

keçe kuş, fil, kalp ve dondurma

15

Çok şükür bu günlerde bizim evde bir trafik yoğunlu yaşanıyor ki sormayın.Neden mi?Bugün de mis kokulu bir fil,uçuvericek diye korktuğum minik bir kuş çaldılar kapıyı.Gelirken pembe bir kalp,bir külahda dondurma getirmişler bana.Kalbin kilidide,anahtarıda üzerinde üstelik.Aslında karşılaştığımız tüm kalplerin kilidide,anahtarıda bizde değil mi zaten?

15 YORUMLAR

  1. sesi yi,embir i ve tüm 10marifet ailesini severek takip eden biri yapmış.İyiki de yapmış ama..Embir in düzenleyeceği Ankara buluşmasına getireceğim arkadaşım kendisi.Çoluklu çocuklu,işli güçlü bir elk.müh.aynı zamanda.Hayatıma ışık saçanlardan,kahveme-çayıma eşlik edenlerden bir şeker.

  2. evet,gönüldenele.mis gibi de kokuyorlar.yenileri var bu çalışmaların,bekliyorum arkadaşım kendisi üye olup sizlerle paylaşsın diye.

  3. Yeni yılda küçücük bir hatırlatma.Lösev 2.el ürünleride bağış olarak kabul ediyor.Yurtiçi kargo şirketiyle anlaşma gereği olarak çok az bir ücret karşılığı evdeki dolaplarınızıda,gönlünüzüde hafifletebilirsiniz.MUTLU,SAĞLIK BİR YIL DİLEKLERİMLE.