örgü çantası ördüm

-

Örgü örmeyi çok seven bir arkadaşım için yapmıştım.Özellikle büyükçe örmeye çalıştım.Elde diktim,astarladım.İstedim ki içine örgüsünü,yumaklarını koysun.Dost gezmelerinde ”arkadaşım benim için ördü” desin.Telefon kılıfını da unutmadım,şıklık tamamlansın istedim.

20 yorum gelmiş

  1. süper olmuş, renkler, dizayn harika, çiçekler muhteşem, telefonluk müthiş, bayıldım resmen. bende örgü severim, arkadaşın olabilir miyim??:)))))))

  2. Teşekkürler hilaltimur.Aslında bottombag olarak başladığım, ama küçük olacağını görünce değiştirdiğim,böylece tasarımı bana ait olan bir çanta çıktı ortaya.Neredeyse tüm arkadaşlarım örgüseverlerden zaten acemi.Sen de içlerinde yerini aldın bile..istedikten sonra..

  4. Renkleri evde kalan artık iplerimin içinden seçtim sybella.Sonuçdan ben de pek hoşnut kaldım.Beğenmenizdende öyle tabii ki.

  5. yaa ben de sizin arkadaşınız olmak istiyorum :((şahane olmuş vallahi..hele hele o cep telefonu koyma kısmı çok sevimli…siz harikasınız yaa.

  6. Hepinize,tüm beğeni sunanlara bende teşekkürlerimi sunuyorum.Çok mutlu ettiniz yazdıklarınızla,sağolun.

  7. kocaman çantaları çok severim.buda öyle rengide modelide tam örgücülere göre olmuş.çok şanslıymış arkadaşın.ellerine sağlık.

  8. Yeni yılda küçücük bir hatırlatma.Lösev 2.el ürünleride bağış olarak kabul ediyor.Yurtiçi kargo şirketiyle anlaşma gereği olarak çok az bir ücret karşılığı evdeki dolaplarınızıda,gönlünüzüde hafifletebilirsiniz.MUTLU,SAĞLIK BİR YIL DİLEKLERİMLE.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Küçük örgü çanta modelleri – atölyecimcime

| | 0 Yorum

Penye ipten örgü çanta tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi çanta yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen örgü çanta

| | 3 Yorum

Sarı örgü çanta

| | 2 Yorum