Nakışlı kumaş el çantası (clutch) yapımı

-

nakisli-kumas-canta-yapimi

nakisli-kumas-canta-yapimi-1

nakisli-kumas-canta-yapimi-2

Merhaba, uzun zamandır paylaşım yapmıyordum. Şimdi yeni bir çalışmayla karşınızdayım. Bu aralar zevkle yaptığım bez çantalardan bahsetmek istiyorum. Hem hafif, hem yıkaması kolay hem de yaza çok uygun kumaş çantalar bunlar. Bu çantalar için gerekli olan malzemeler çok kolay bulunabilecek malzemeler. Öncelikle herhangi bir kumaş satan dükkandan koton kumaş alıyorsunuz. Sonrasında çantanızın bir de astara ihtiyacı var. Astar için de akfil -amerikan kumaş- kumaş almanız yeterli. Tabii saten kumaş da kullanabilirsiniz. Çantanızın tok durmasını istiyorsanız “tela” ya da ütüyle yapışan elyaf kullanabilirsiniz. Ben çantaları 32*23 boyutunda kullanıyorum, bu boyutta fermuar da aldık mı malzemelerimiz tamamlanıyor. Tabi bunun yanında işleme için bir kasnağa ve renkli ipliklere ihtiyacımız var, bir de dikiş için kumaşa uygun dikiş ipliğine.

Masanın başına oturup kumaşınızı istediğiniz boyutta iki parça halinde kesin ve bir parçanın ön yüzüne kasnak işi yapın.

Daha sonra almış olduğunuz yapışan elyafı kumaşların ters tarafına yerleştirerek üzerinden ütüyle geçin.

Astarı da iki parça halinde kestiğimiz kumaştan boy olarak birer santim kısa kesin. Bunun nedeni çantamız bittikten sonra astarın içerde toplanmasını önlemek.

Sıra geldi dikiş kısmına; burda uzun uzadıya anlatamayacağım için size video paylaşacağım, böylelikle kolaylıkla çantanızı tamamlayabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

ffatmaeli

Radyo ve televizyon prog. mezunuyum,diplomalı işsizim,1 yıllık evliyim,bu aralar hobi olarak uğraştığım etamin işiyle ilgileniyorum mutluluk atölyeme hoş geldiniz :)

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum

Video: Kumaş çanta nasıl yapılır?

| | 2 Yorum