Cumartesi, Aralık 10, 2016
KEÇE YASTIK VE ÇANTALAR

40 YORUMLAR

  1. yaaaa yorum yazmıyorum sosyamat yakamı bırakmıyor…ya hep peşimde tıs tıs geliyor shnae ya sıkıldım ama sosyamat korkusu bürüdü beni ne yaparsam yapayım oraya atıyor bana ne ya oynamıycam ama

  2. haklısınız, dünden beri olmadık yerden çıkıp duruyor. kusura bakmayın ne olur, biraz talihsiz bir zamandayız, aksilikler yaşıyoruz, yakın zamanda toparlanacağız, tüm teknik sorunları temizleyeceğiz.

  3. cok guzellermiş, sitedeki çantalara da bayıldım.Keçe bizim stokta değil arkadaşlar, istanbul eminönünden aldığını söylüyor Eda Suner, ama sanırım sizler de bizim gibi istanbulda yaşamıyorsunuz, yanılıyor muyum?

  4. cocuklacocuk günaydın;s12 nin sizi dinleyecek hali kalmamış,baksanıza kendi kendine nasıl da bağrınıyor..sağır sultan duydu s12,keçeler eminönününde satılıyoooooooooor, pahalııııııııı ve ne yapacaktık, tüyü çıkmayan toz bezlerini keçe yerine kullanacaktık..tamam mı?

  5. alla alla …çocuklaçocuk bezden mi yapmıştı tavşan görünümlü kalemliği??? var işte onlarda ben biliyom..ama kimseye vermezlermiş konu komşu ööle dedi..

  6. ay ya bunlar nası çanta ya içim gitti olana bitene .Ya bu keçeyi ne gördüm nede çalıştım tahminim var hakkında sadece, çünkü ;hazır tekstilde de kullanılmaya başladı bu sıralar, diyeceğim o ki görenlere sorayım : bu çantalardaki gibi kullanımlarda bu yapıştırmama çalışılmış yoksa gizli bir dikiş mi mevcut…saat12 sende olsa sanki metre metre dağıtacaktın bize ,istenmez öyle herşey otur bakayım yerine ıııııııı

  7. peki..oturayım..ama kibar insanlara nezaketlerimi sunayım…zaten bi ara sultanahmete doğru uzanıcam iftar etmek için….alırım oralardan artık..tam olarak nerede acaba ?? iş ciddiye bindi artık..sayın kondor adres verirseniz size yollarım aldığım keçelerden ama nerde size utanmak arlanmak?? keçe gibi olmuş surat…(kinayeden öyle oldu)smil smil smiley)

  8. Yastık çok güzel de bu keçeyi bulması çok zor.Bir de ne kadar pahalı, kıydık paraya, internette bir siteden bulabildim ancak.

  9. Keçe aramaktan helak olmuştum geçen yıl izmirde.Altı üstü çiçek, kalp ,kelebek yapacaktım.Sonunda canıma tak etti veee gittim bi ayakkabaı boyacısının başına dikildim.Ben ayakkabı keçesi istiyorum dedim.Hani ayakkabıların içine konanından.Var abla ama sana olmaz 44-45 numara dedi.Olsun daha iyi dedim ve 1 liradan aldım ne kadar varsa.Sonra onları evde neskafeyle ve evde olan farklı renklerde boyadım.Benimde keçelrim olmuştu artık.Sizinde olabilir….

  10. Bi de İzmirde sentetik keçe imal eden bi yer vardı.İsteyen olursa bulmaya çalışırım telefonunu.Metresi 5 lira falandı.100 KÜSÜR DE RENK VARDI.

  11. şimdi rehavet dönemindeyiz…ayrıca o senteteik keçeler nasıldır acaba?..e aslında para diilmiş hani metresi beş lira ise,alsak 10 renk 50 lira ederki gayet makul..kargo ediyodur heralde..

  12. DOSTLAR BEN MİJNESİ 10 EYLÜL DE YAZMIŞTIM SEFA DA BUNDAN BAHSETMİŞ ZEVKLER AYNI OLUNCA MALUM BÖYLE OLUYOR :)YAZIM BUhttp://www.edasuner.com/kece-canta-ve-yastiklar/AYRICA BENİM YAPTIĞIM KEÇE YAKA İĞNELERİM VE TAKILARIM VAR SİTEMDE TAK TAKIŞTIR KATEGORİMDE.AYRICA KEÇE İSTEYEN OLURSA BEN EMİNÖNÜNE GİDİNCE ALIR SİZE YOLLARIM İSTERSENİZ.SEVGİLEREDA SUNER

  13. okullar açıldı dikkatinizi çekerim, bu nedenledir ki; hergün sizi takip edemiyorum:(sefa nın bana fesat demesine çok kırıldım. sefa seni s12 ye haval ediyorum canım.

  14. et canım…!çok kotktum ben de..ama alınganlık yok, espirisine yazdım ben fesat diye,kaldıracağınızı sanmıştım.neyseee…

  15. ne fesatı yav? ne zaman denmiş? başka bi yerde galiba..ekipleri olay mahalinde araştırmaya yollayalım bakalım..bi ipucu bi bişey bulsunlar..hay allah, şu negatif elektrikten nefret ediyom..

  16. BEL AĞRISI ÇEKENLERE..
    BEL AĞRISI ÇEKENLERE..

    BAKIN Eda burada, bel ağrısından şikayet edenler için, çok şık ve basit bel yastığı sunmuş bizlere. dikimide, dikişten anlayanlar için çok kolay.

  17. merhaba arkadaşlarinternet ortamında gittigidiyorda keçe hobi seti satan bir yer buldum.Sizinle paylaşmak istedim.Üstelik fiyatlarıda çok uygun…satıcı adı : pinkpurplehttp://www.gittigidiyor.com/main/urun.php?id=6760513

  18. sirinemi kardeş olayı inceledim sanırım ebatlar bi A4 kadar …çok azmış gibi geldi bana..yine de ilgilenicem gibi ama bu ara cukkaları fimoya yatırıyom..

  19. selam yine :)ben bu setten geçen hafta aldım ve ertesi günü elime ulaştı.Geçen haftadan bu yana deli gibi takılar ve maskotlar yapıyorum ama hiçbiri bile yarılanmadı…Bence çok iyi… Ha birde bu satıcı istediğiniz renkte ve istediğiniz ebatta ürünün satışınıda yapıyormuş.Sormak lazım tabi… Bir ara yaptıklarımı toparlayıp,fotoğraflarını çekip sizlerle de paylaşacağım…:)