Keçeden deniz kızı kapı süsü

-

kece-deniz-kizi-bebek-odasi-kapi-susleri
Keçeden deniz kızı kapı süsü modeli. Merhabalar, daha önceleri genellikle taç tasarımlarımlarımı sizlerle paylaşmıştım şimdi farklı çalışma ile, çocuk odası için deniz konseptli kapı süsü yahut duvar süsü olarak da kullanılabilecek bir çalışma ile sizlerleyim. Umarım beğenirsiniz, mavi tonlarını ağırlıklı olarak kullandım sadece deniz kızının kuyruğuna çok az pembe kullandım, o da sanırım renk kattı.
Malzemeler; ince keçe, zemin için kalın keçe, bebeklerin saçları için de lif ipi.
Keçe bebek odası kapı süsleri ve diğer keçe işlerim için fb hesabımı takip edebilirsiniz.

1 yorum gelmiş

  1. shane

    ne kadar tatlı olmuş, ellerinize sağlık. profilinizde “satış yapıyorum” ayarınızı açıp tüm iletişim kanallarınızı eklesenize. bir de profilinizde tepe resmi de koyun, daha hoş görünsün. sevgiler.

Bir Cevap Yazın

Alala Tasarım Atelyesi

El Sanatlarına merakımı lisede farkettim lise bitince Beyoğlu olgunlaşma enstitüsü nakış bölümüne kayıt oldum orada gördüğüm 2 yıllık eğitimin sonunda desinatör olarak nakış atölyelerinde çalışmaya başladım halen desinatör olarak çalışıyorum nakış ve lazer desenleri çizip sipariş üzerine keçeden lazer kesim el süslemeli Amerikan servis takımları,kapı süsleri,kına taçları çantalar vb. ürünler hazırlayıp,renkli kişiliğimle uyum sağlayan rengarenk keçelerle sipariş üzerine müşterilerime keyifle hizmet sunuyorum..

Keçe bahar kuşları bebek kapı süsü

| | 1 Yorum

Bahar kuşları kapınızdan hiç uçmasın. Böyle bir kapı süsü istiyorsanız şablonları burada, alın. Belki bu şablonlardan başka süsler de olur. Bebek kapı süsü ya da bebek mobili için bu çok sevimli...