Keçeden dinazor, çanta ve oyun halısı

-

kece-oyuncak-dinazor
Geçen hafta sınavlar yüzünden çok fazla elişleriyle uğraşamadım. Bunlar sınav sonrası yaptıklarım.
Oğlum dinazorları çok seviyor, ona sürpriz bir oyuncak hazırladım. Kalıpla kestim gövdesini, sıcak silikonla sırtındaki yeşil parçaları tek tek yapıştırdım. İçini boncuk silikonla doldurup, sıcak silikonla sırt kısmını birleştirdim. Yalnız bu iyi bir yöntem değil, siz yaparsanız içini doldurmadan sırtını yapıştırın, battaniye dikişinin bitimine az kala doldurun içini ve kalan kısmı da dikin. Ben çok zorlandım çünkü içi doluyken yapıştırmaya, çok bulaştı silikon. Çok kolay ve çocukların çok hoşuna gidecek bir iş çıktı ortaya. Sizler görmüyorsunuz ama arka kısmı dinazorun üstündeki mavi ile hazırladım. Puanlarını da turuncu yaptım.

keceden-kirmizi-canta
Artık gelenek gibi oldu oğlumun okuldaki kız arkadaşlarına doğum günlerinde çanta hazırlamak. Bu çantayı Minnie Mouse’lu yaptım.

yakma-cicekli-kece-canta
Kahverengi bir çanta yaptım sonra. Üstüne o çok sevdiğim yakma çiçeklerimden birini ekleyerek.

yakma-cicek-modelleri
Yakma çiçek yakından da böyle…

keceden-oyun-halisi
Son olarak oğlumun okuluna hediye olarak hazırladığım oyun halısını istek üzerine tekrar yaptım, evde çocuklar oynasın diye. Halının üstündekiler onu böyle güzel gösteren, onlar da çocuklarımın hayal gücü… Benim yapabildiğim sadece hayal güçleri zenginleşsin diye küçük fırsatlar hazırlamak…

Sınavlar mı? Geçtim elbette, yüksek lisansın ilk dönemini başarıyla tamamladım, darısı kalan derslerin başına :)
Sevgiler
blogum

esencan

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın