Keçeden dinazor, çanta ve oyun halısı

-

kece-oyuncak-dinazor
Geçen hafta sınavlar yüzünden çok fazla elişleriyle uğraşamadım. Bunlar sınav sonrası yaptıklarım.
Oğlum dinazorları çok seviyor, ona sürpriz bir oyuncak hazırladım. Kalıpla kestim gövdesini, sıcak silikonla sırtındaki yeşil parçaları tek tek yapıştırdım. İçini boncuk silikonla doldurup, sıcak silikonla sırt kısmını birleştirdim. Yalnız bu iyi bir yöntem değil, siz yaparsanız içini doldurmadan sırtını yapıştırın, battaniye dikişinin bitimine az kala doldurun içini ve kalan kısmı da dikin. Ben çok zorlandım çünkü içi doluyken yapıştırmaya, çok bulaştı silikon. Çok kolay ve çocukların çok hoşuna gidecek bir iş çıktı ortaya. Sizler görmüyorsunuz ama arka kısmı dinazorun üstündeki mavi ile hazırladım. Puanlarını da turuncu yaptım.

keceden-kirmizi-canta
Artık gelenek gibi oldu oğlumun okuldaki kız arkadaşlarına doğum günlerinde çanta hazırlamak. Bu çantayı Minnie Mouse’lu yaptım.

yakma-cicekli-kece-canta
Kahverengi bir çanta yaptım sonra. Üstüne o çok sevdiğim yakma çiçeklerimden birini ekleyerek.

yakma-cicek-modelleri
Yakma çiçek yakından da böyle…

keceden-oyun-halisi

Sınavlar mı? Geçtim elbette, yüksek lisansın ilk dönemini başarıyla tamamladım, darısı kalan derslerin başına :)
Sevgiler
blogum

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

esencan

Keçeden tilki aplikeleri

| | 2 Yorum

Keçe boncuklu nazarlık ve kolye

| | 0 Yorum

Ah o keçe yok mu, neler yapılır neler…

| | 0 Yorum

Keçeli işler

| | 0 Yorum

Keçeden aksesuar ve süsler

| | 0 Yorum

Keçe ile yapılabilecek süslemeler

| | 2 Yorum

Keçeden limonlu konsept

| | 2 Yorum

Keçe kılıflı, düğme süslemeli tebrik kartı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden penguen yapımı

| | 0 Yorum