Keçeden dinazor, çanta ve oyun halısı

-

kece-oyuncak-dinazor
Geçen hafta sınavlar yüzünden çok fazla elişleriyle uğraşamadım. Bunlar sınav sonrası yaptıklarım.
Oğlum dinazorları çok seviyor, ona sürpriz bir oyuncak hazırladım. Kalıpla kestim gövdesini, sıcak silikonla sırtındaki yeşil parçaları tek tek yapıştırdım. İçini boncuk silikonla doldurup, sıcak silikonla sırt kısmını birleştirdim. Yalnız bu iyi bir yöntem değil, siz yaparsanız içini doldurmadan sırtını yapıştırın, battaniye dikişinin bitimine az kala doldurun içini ve kalan kısmı da dikin. Ben çok zorlandım çünkü içi doluyken yapıştırmaya, çok bulaştı silikon. Çok kolay ve çocukların çok hoşuna gidecek bir iş çıktı ortaya. Sizler görmüyorsunuz ama arka kısmı dinazorun üstündeki mavi ile hazırladım. Puanlarını da turuncu yaptım.

keceden-kirmizi-canta
Artık gelenek gibi oldu oğlumun okuldaki kız arkadaşlarına doğum günlerinde çanta hazırlamak. Bu çantayı Minnie Mouse’lu yaptım.

yakma-cicekli-kece-canta
Kahverengi bir çanta yaptım sonra. Üstüne o çok sevdiğim yakma çiçeklerimden birini ekleyerek.

yakma-cicek-modelleri
Yakma çiçek yakından da böyle…

keceden-oyun-halisi

Sınavlar mı? Geçtim elbette, yüksek lisansın ilk dönemini başarıyla tamamladım, darısı kalan derslerin başına :)
Sevgiler
blogum

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
esencan

Video: Keçe sabun nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse tacı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yelkenli süslemeli kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden ayıcık cüzdan yapımı

| | 0 Yorum

Video: Yün keçe şerit yapımı

| | 3 Yorum