Keçeden kolyeler

-

kolye işini aşmış bu yabancılar ve keçeden harika kolye tasarımları yapmışlar. bu adreste görebilirsiniz.

elbar

dreamandmermaid.blogspot.com http://emeksensin.com/elbar

9 yorum gelmiş

  1. sefa97

    haklısınız gerçekten aşmışlar.ben ilk etap da, bu kolyeyi görünce kapı süsü zannettim(yazınızı okuyunca ve siteye girince jeton düştü). kapı süsleride oldum olası ilgimi çekmiştir. geçen ankara ya gittiğimde aynı buna benzer bir tane almıştım.çok enteresan ve güzeller. boyunda belki rahatsızlık verirler ama kapı süsü olarak inanın çok güzeller.teşekkürler, çok beğendim.

  2. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Bu şekilde hasır şapkaları süslemek,harika bir fikir olabilir,değil mi çocuklaçocuk?Siz yaparsınız,hem de en güzelini…Site için teşekkürler,sevgili Elbar!

  3. Bengi Abla

    çiçekler çok muntazamn kesilmiş , sanırım şekilli delgeçler kullanılmış , offf ama keçeyi delgeçle şekillendirincede çok çabuk deforme oluyor .kolye olarak kullanmadan önce bidurup düşünmek egrek bence ama , dekoratif amaçlı çok şık görünüyor .teşekkürler öneri için :)

  4. sesiber

    Kaşındırır bu ya. Kapı süsü olayını tuttum sefa.Keçeleri keserken ısı yardımı da alıyorlar sanırım. Çünkü hazır kesilmiş olanlar çok kullanışlı, hiç deforme olacak gibi değil. Polardan da denedim oldu. Çakmakla yaktım kestiğim yerleri. Yapılışını proje olarak foruma eklemiştim, buraya da eklerim boş bir günümde.

Bir Cevap Yazın