Kelebek yastık ve etamin işleme kar tanesi kalp

-

kelebek-seklinde-kumas-yastik-modelleri
Merhabalar sevgili 10marifetliler. Yazılarımı burada yayınlamak her zaman ayrı bir mutluluk vermiştir bana. Hele sizlere, marifetli hanımlara hitaben yazmak, sizlerin beğenisine sunmak apayrı. En son dikiş makinemin bozulduğundan ve yaşadığım üzüntüden bahsetmiştim sizlere. Eşim tamir etmeye çalışmış fakat düzelmemişti, bir kenarda tamirciye gitmek üzere bekliyordu. Son bir defa deneyeyim deyip dikiş için hazırladım makineyi ve gözlerime inanamadım. Makinem dikiyor.. Aklımda olan bütün projeleri hayata geçirmeye başladım tek tek..
Bu kelebek yastıktan evvel iki tane daha geyik diktim, bir sonraki yazımda paylaşacağım inşallah sizlerle..
Yastığı çok ama çok sevdiğim ve kelebek düşkünü olan bir arkadaşım için yeni yıl hediyesi olarak diktim. Kalıbını internette tesadüf bulmuştum. Kenar dikişleri çok iyi olmadı ama kırmızı rengi kurtarır sanırım yastığı. Etamin kartanesini işleyeli epey olmuştu, bu şekilde çalışmaları yine internette çokça görmüştüm ve denemek istiyordum, fena olmadı sanırım :)
Evet şimdilik bu kadar kelime kotam bayağı bayağı dolmuş..
Diğer çalışmalarımı görmek isterseniz bloguma beklerim. Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Tiny Mini Design

Fındıklardan kapı süsü yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kardan adam temalı süs yapımı

| | 0 Yorum

Örgüden büyülü kış çam ormanı yapımı

| | 10 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

El yapımı yeni yıl süslemeleri

| | 8 Yorum

Kartondan yılbaşı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Çamdan kalp kapı süsü yapımı

| | 12 Yorum

Yeni yıl yaklaşırken süsleme yapalım

| | 3 Yorum

Keçe kardan adam yapalım mı?

| | 2 Yorum