kendi mıknatıslarınız

-

bir silikon yapıştırıcısı, bir düz mıknatıs ve istediğiniz herhangi bir resim, fotoğraf ya da dergi parçası ile gönlünüzde yatan mıknatısı yapabilirsiniz. şu sitede adım adım nasıl yapıldığı gösterilen mıknatıslarda gayet yaratıcı olabilirsiniz.

20 yorum gelmiş

  1. kudra

    @neandertal; yazıda şöyle bir ipucu vermiş bununla ilgili olarak; yapma çiçek bölümü veyahut mozaik bölümü. sanırım bu koçtaş, ikea gibi yerlerdeki süsleme taşları işine yarayabilir. ya da biraz daha araştırmak gerek.

  2. kudra

    @mnksrt; bilmiyorum ama benim aklıma ilk gelen şey bir milyona satılan adi buzdolabı mıknatıslarını alıp, düzgün bir şekilde mıknatısından ayırmak oluyor (:

  3. mnksrt

    @kudra; takı yapmak için malzemelerin satıldığı mağazalar var ya onlardan birinde yuvarlak mıknatıs buldum ama tek boyuttu ve bence mıknatıs için biraz pahalıydı. sadece bir tane de olsa kaynak buldum sende bak istersen.

  4. mnksrt

    istanbul’da oturanlar için; ikea’da bu taşlardan var ama satıldığı kutudaki taşların en az yarısı kumlu görünümlü bu yüzden o kısmını kullanamazsınız. Süs eşyaları satan yerlere bir bakın.

  5. giggle

    çok yaratıcı olmuş gerçekten ama belki mıknatısız bir duvar süsde olabilir. silikon ve ya japon yapıştırıcısıyla.

  6. kudra

    @giggle; önce tahta bir levhada deneme turu attıktan sonra olabilir aslında, neden olmasın. bu durumda silikonların boyutunu ve kullanacağımız resim veya fotoğrafların boyutunu da kendi isteğimize göre düzenleyebiliriz. (:

  7. mnc

    terzi malzemeleri satan kişilerde sanırım düz mıknatıslar oluyor, birde neden bilmem ama olta vs satan yerlere sormayı deneyin, en kötü nalbura :)

  8. zeynoli

    market , lokanta vs. için verilen reklam mıkantısları bunun için uygun istediğiniz gibi kesip kullanabiliyosunuz :)

  9. alpinmira

    mıknatıs arayan arkadaşlar ben mıknatısları, restoran yada cafelerin adres ve telefonlarının oldukları 1 milimlik buzdolabı mıknatıslarını uygun biçimde keserek elde ediyorum.

  10. kucukgunes

    ben bi ara eski buzdolab tamirciliği yapan yerden 1. metre uzun bi boyutta mıknatıs almıştım. buzdolabın kapağını tutan lastik içinde bulunan mıknatıs işlevini yitirdiği zaman yenisi ile değştiriliyor, bizede düşen eskisini bu tür işlerde kullanmak.. ben öle yapıyorum:)buarada bu magnetlerden bende yapmaya kalkıştım fakat bu parlaklığı elde edemedim, kudra arkadaşım sana sesleniyorum: rica etsemde aşamalarını ve kullandığın malzemeleri anlatabilirmisin

  11. kudra

    valla ne yalan söyleyeyim ne zamandır ben de deneyeceğim ama hiç denemedim. en son alpinmira’nın bu restoran mıknatısları fikrini duyunca bir daha heveslendim ama hala icraat yok (:

Bir Cevap Yazın