Kendir ipinden bardak altlığı yapımı

-

Kendir ipten bardak altlığı yapımını paylaşacağım bugün sizlerle. Kendir ip yerine örgü ipi ya da gazete kağıdı ile de aynı yöntemi kullanarak bardak altlığı modelleri yapabilirsiniz. Kendir ip piyasada jüt ip, kınnap ipi ve çuval ip gibi farklı isimlerle de satılıyor.

Fotoğraflar ile aşamaları göstermeye de çalıştım. Bize bu gördüğünüz şekilde bardak altlığı yapmak için gerekli malzemeler; tığ, kendir ip, makas ve mukavva.

Öncelikle kendir ipimizi bir kartona sarıp bantlıyoruz. Sonra ön yüzünü çeviriyoruz.
Sıralar arasında bir boşluk bırakıyoruz, aralardan geçerek iple örüyoruz. Alttan üst tarafa doğru bu şekilde çıktım.

Bu araları da örme işlemi bitince arka yüzü yani bantlı tarafı çevirdim ve tam ortadan kestim.
Açık kalan uçları da birbirine bağlayınca bardak altlığı modeli ortaya çıkıyor.

Gerçekten de çok şık bir bardak altlığı oldu. Küçük ayrıntılar önemlidir… Ellerinizle yaptığınız bardak altlıkları evinize farklılık kazandıracaktır.
Özellikle naturel görünümlü objelerden hoşlananlar için ideal bir model. Bardak altlıklarına takım olarak runner da yapabilirsiniz yine kendir iplerle örerek.

Hasır iplerle aslında yapılabilecek pek çok model var. Amerikan servis, runner, supla gibi sunumlar için yapılabilecek modellerin yanı sıra çanta, bileklik, sepet, abajur, kapı süsü gibi daha pek çok şey yapmak mümkün. Kendir ip el işi çalışmalarında sıklıkla kullanılan ve şık bir görünüm sunan bir malzeme.

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Minnie ve Mickey Mouse bardak altlıkları

| | 0 Yorum

Kırmızı elma bardak altlığı

| | 0 Yorum

Keçe ile sofraları güzelleştirin

| | 0 Yorum

Keçeden puanlı bardak altlığı

| | 0 Yorum

Keçeden kirazlı bardak altlığı yapımı

| | 0 Yorum

Keçe bardak altlığı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden Hello Kitty bardak altlıkları

| | 0 Yorum

Keçeden sevimli işler

| | 0 Yorum